DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. LeoneX

    LeoneX Active Member

    Berichten:
    45
    Leuk Bevonden:
    0
    rachen is niet tof man ..... het car-damage model is wel zeer vet gedaan moet ik zeggen ...... misschien toch leuk om zo nu en dan te rachen }:]
     
  2. DinoPK

    DinoPK Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    1
    wtf is rachen... Volgens mij is het al heeeeeeel lang raggen...
     
  3. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    De eerste reviews zijn online bij IGN en Gamepro.:D
     
  4. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    De benzine speelt WEL een rol! Ik was lekker aant aankloten met iemand en toen stond ik in 1 x stil... benzine op :). Ook deden we een x 100 laps en na 55 laps begon je benzine meter te knipperen. Moetje dus de pits in :D
     
  5. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    En slijten je banden dan niet na zoveel ronden?
    En kunnen ze in de pit ook je auto herstellen?

    Al met trucks kunnen racen?
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je banden slijten niet zover ik weet en in de pit wordt alleen de schade aan banden, motor etc. hersteld. Dus niet je kappen enzo.

    Truck racing vinden de meesten wat saai... helemala met de lightning op ovals.
     
  7. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat de game in Amerika is gereleased als Toca Race Driver 2? Ik zat te zoeken naar dit spel op internet maar kon het niet vinden. De 2 titels Toca Race Driver 2 en DTM Race Driver 2 zijn dezelfde spellen toch?
     
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ja, net zoals V8 supercars (Australiƫ)
     
  9. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jap klopt idd, Pro race driver had je eerst ook nog maar dat wat alleen bij deel 1 geloof ik.

    Alleen, khoorde net dat de pit niet is geanimeerd :mad: gewoon zwart scherm en hoeppa...
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja de pit is: inrijden>scherm met reparaties>eventueel editten>doorklikken>tijd loopt ff door>baan weer op. Is op zich niet zo erg hoor, alleen moet je weer even acclimatiseren als het ''licht'' weer aangaat :)
     
  11. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dus dat er iets van 3 verschillende versies zijn, maar ik vroeg me dus af of die elkaar wel gewoon herkennen, anders gezzegd, kan je gewoon tegen de mensen in amerika en australie spelen ook al hebben de spellen een andere naam, want als je in je friendslist kijkt, zie je wie welk spel speelt, k vraag me dan ook af wat daar dan bij staat?
     
  12. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, de spellen zijn gewoon compleet het zelfde. Ze hebben alleen per regio de naam aangepast.
     
  13. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zie mensen online met dit spel, dan staat er gewoon 'online in Race Driver 2'.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Hebben jullie m al hier bij xbw?
     
  15. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had ook gehoort dat de omgevingen er niet zo geweldig uitzagen, dat bomen bijvoorbeeld gewoon plat waren en dat eigenlijk alleen de auto's er super mooi uitzagen. Kunnen de grafix zich dus meten aan die van PGR2? dit is btw volgens xbox.ign.com
     
  16. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb de game en heb niet zo op bomen gelet. In principe heb je ook niet zo bar veel boompies. Wel kan ik zeggen dat het publiek niet bijzonder is, gewoon platte mannetjes/ De banen en de auto's zien er daarentegen bijzonder goed uit! En daar gaat het natuurlijk om. De tussenfilmpjes zijn ook nice, vanuit 1st persoon dus geen irritante ugly duck Ryan McKane :)

    Wel heb je veel rivaliteit met fictieve spelers. Een aantal zal je ook ontmoeten en sommigen zijn best komisch :). Ik moet mezelf nog even de tijd gunnen om een mening te vormen, maar DTM2 is een heel goed spel. - Understatement -
     
  17. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    I second that sir! :cool:

    Ook ik moet nog meer mening vormen, maar dat durf ik zo al te zeggen. Het spel zit echt goed in elkaar. Al zitten er alweer de nodige kleine foutjes in, het spel ademt aan alle kanten een echte racesfeer uit. Top!
     
  18. Lord_Sander_NL

    Lord_Sander_NL Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    als de bestuuring van de wagens sterk verbeterd is ten opzichte van dtm 1 dan zal dtm2 een heel goed spel zijn

    en zal ik hem zeker kopen
     
  19. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja ik denk erook over om hem te bestellen. Maar ik wilde nog even weten hoe hoog het niveau ligt. Is dit spel alleen te spelen als je een platinum diehard bent in pgr2, om maar eens wat te noemen?
    Is het een beetje relaxt te spelen. Dat bijvoorbeeld ook de wat minder getrainde oelie wat auto's en baantjes kan unlocken?
    Alvast bedankt.
     
  20. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika is dit spel maar 30 dollar, gaat ie hier ook 30 euro kosten? Zal wel weer niet denk ik...
     

Deel Deze Pagina