1 van de beste adventures ooit! door lucas arts.. vette humor goeie puzzels xal ff proberen wat screens te zoeken enz maar vraag maar aan de wat oudere gamers.. SAM & MAX rulezz de pan uit!
Zeeeeeeeer Zeeeeeeer Zeeer minder Sam & Max was echt gruwelijk. Ik genoot gewoon waneer in het begin je in het begin die gast van de leuning naar beneden donderde
Sam & Max Hit the Road.. 1 van de beste adventures ooit.. Supervette humor.. Als die hond (Sam??) dat konijn(Max) pakt in dat rondvaartbootje in het spookhuis.. En dan tegen de electriciteitspaal smijt... Komische sjit... En ik zweer het je.. Deze game gaat gewoon komen.. Weet 100% zeker dat Lucasarts de game gaat doen...
Dit is dus een zware dobber voor iederen die zo graag Sam & Max terugzag ik was er zeker één van de original licht hier nog in m'n kast, maar we krijgen al Full Throttle II is al een begin, nu nog een derde deel voor Maniac Mansion, een Indy zoals: the last crusade en fate of atlantis, man dat waren pas games, wie gaf er een reet hoe de grfx waren de gameplay werd bijna nooit meer geëvenaard, dat waren nog eens tijden let's hope dat er een heropkomst is na het mega succes van FT II en dat ze er terug zin in krijgen bij Lucas Arts!!
Juist... Weet je AfterLife werd ook zwaar ondergewaardeerd.. Was supercoole game, heel verslavend... Ga denk ik Full Throttle maar spelen... Is soepergame.......
Mijn vriendin verklaarde me voor gek toen ze zag dat ik gewoon elk zinnetje uit Full Throttle uit mijn hoofd kende.. Das ook zo'n mega game k kan niet wachten op II Die band(Gone Jackals) die trouwens de soundtrack van FullThrottle deed heeft nog nix van Lucas Arts gehoord of ze em ook voor deel II mogen doen.. ik mailde eerst met die lui en heb laatst nog es gevraagd of ze de nieuwe soundtrack deden maar ze hebben dus nog nix gehoord
Ze wouden het wel doen hé.. En ze hadden toch al een aantal dingen besproken..?? Maar kende jij echt elke text stukkie uit Full Throttle.. Wreed... Ik ben het allang weer vergeten... Hij had wel een supercoole stem die Ben.. En de meest brute motor die ik ooit heb gezien!
ff een inkomertje in het begin van FT "Whenever I smell asphalt I think of Maureen, thats the last senstation I had before I blacked out, the thick smell of asphalt, she said shed fixed my bike... free.. no things attatched.. I could have known then that things are never that simpel.. yeah whenever I think of maureen I think of 2 things asphalt and trouble"*dit verteld met een zware coole stem* en zo kannik het helemaal wel uit mijn hoofd typen.. beetje ziek I know maar Ben was ook zo cool
Das echt niet ziek man... Als je dezelfde stem zou hebben, dan zou het helemaal roelen. Maar idd.. Things are never that simpel.