Meerdere Consoles op TV (Ook RGB)

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ccm1982, 31 mrt 2004.

1. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier momenteel een aantal consoles staan met een simpele Scart-Switch (of hoe je het ook wilt noemen). Er kunnen hier helaas maar 4 consoles op. Nu ben ik opzoek naar een kastje wat minimaal 8 Scart aansluitingen heeft + Het moet ook Scart/RGB aankunnen (niet alle kastjes kunnen standaard RGB aan + het moest het liefst automatisch om te switchen zijn (mag ook eventueel handmatig maar automatisch is toch wat makkelijker :) ). Weet iemand een winkel die dit verkoopt?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Kan je niet nog zo een kastje op het kastje zetten (heb je 7 ingangen).

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Medai markt zou je kunnen kijken of de handyman of kijk een op www.conrad.nl

4. ccm1982

Leuk Bevonden:
    0
    Conrad gaat niet verder dan 4 poorts:'-(

5. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die is pas tactisch ;)

6. Overjoyed

Overjoyed XBW Die hard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 van die kastjes, en dan gewoon doorgelinkt werkt ook.

7. ccm1982

Leuk Bevonden:
    0
    Joh, wat voor soort kastje heb je dan?

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Hmm of dat nou de beste oplossing is.... volgens mij verlies je dan namelijk wel wat kwaliteit als je alles door gaat lussen. Ik zou dus eerder kijken naar een andere oplossing dan het op deze manier oplossen.

9. ccm1982

Leuk Bevonden:
    0
    Vindt het eerlijk gezegd een beetje raar dat het niet/vrijwel niet verkocht wordt. Er zijn toch genoeg mensen die meerdere consoles/dvd spelers enz enz hebben?

10. jevlex

jevlex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    scart-switch

vraagje: waarom heb je zoveel aansluitingen nodig?

just curious

11. ccm1982

Leuk Bevonden:
    0
    Staat boven aan :)

Heb een aantal consoles:

Xbox/Gamecube/PS2/Dreamcast/Psone/N64/Snes/Nes + misschien binnenkort nog meer dus dat heb je aan een 4 poorts kastje niet veel :mad:

12. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Nes ging tog niet via scart:confused: Bij mij iig niet. Ik moest hem gewoon in de kabel aansluiting op de tv doen.

13. ccm1982

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Maar er zullen waarschijnlijk in de toekomst nog meer consoles bijkomen dus daarom zou ik minimaal 8 poorts willen (of meer :) ).

14. X-Sarbon

X-Sarbon ..::de-Meester::..

Leuk Bevonden:
    0
  15. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op de laatse bladzijde van de nieuwste PU magazine (nummer 5) staat ook zoiets, is best wel duur volgens mij €60,- maar hij is wel uitgebreid, en er zit een afstandsbediening bij, is denk ik ook wel handig. hij heeft helaas "slechts" 5 ingangen.

16. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het snel doorgelezen 2 dagen voor die post hierboven, daarvan klopt helemaal niks, hij heeft 4 ingangen, nou ja, dit stond er:

Joytech AV control center

Ook zo'n last van al die snoeren van videorecorder, Xbox, Gamecube en Playstation 2? Wij ook. Maar gelukkig heeft joytech een handig apparaat dat als die problemen meteen oplost.
    De AV control center geeft je namelijk de mogelijkheid om vier apparaten aan te sluiten op je TV, en dat door maaar een AV ingang op je TV te gebruiken!
    Het werkt simpel. Je sluit vier apparaten aan op de controlcenter die je vervolgens aansluit op je televisie. Vervolgens stel je het kanaal in waaar je normaal gesproken je games op speelt en gamen maar. Met óf de bijgeleverde afstandsbediening óf een druk op de slecect knop, schakel je over naar een ander apparaat. Simpel toch?
    Het apparaat is niet geodkoop maar je bent in iedergeval verlost van al die snoeren die, naast of onder je TV meubel liggen

prijs: 69.95 euro - distributur: take 2 benelux - tel: 076-5481350 - www.joytech.co.uk

dit heb ik overgetypt uit het PU magazine, msichien zitten er wat typfoutjes in.

Deel Deze Pagina