Massale Halo 2 Pre Order??

Discussie in 'Algemeen' gestart door BounceMeister, 17 apr 2004.

1. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Zou het een goed idee zijn om ruim van tevoren al een grote club mensen bij elkaar te halen die allemaal Halo 2 willen hebben. Dan gezamelijk een winkel benaderen zoals bv. GCShop, en kijken wat we met de prijs kunnen doen als we met VEEL mensen een pre order doen voor Halo 2?

Er is nu ook wel een pre order voor bv. Ninja Gaiden, maar wanneer ze ruim van tevoren al weten dat bv. 300 mensen al de game willen hebben, dan kunnen ze veel groter inkopen met hogere korting, en dus een betere pre-order prijs! Of zie ik het dan helemaal verkeerd?

2. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    das geen slecht idee, als 't tot stand komt doe ik mee

3. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dan doe ik ookwel mee

4. knut120

knut120 so far so Good

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind t ook een goed idee ik doe dan ook mee!!

5. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja precies, Niet iedereen wil NG. ten misnten ik hoef em niet persee.
    ik denk dat er meer halo 2 pre-orders zullen zijn dan NG.. dus idd veel groter publiek.

6. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Dan moeten eigenlijk de mensen die bij XBW de ninja gaiden pre-order hebben geregeld even kijken wat bv. de GCShop hier van zou vinden en bij welke aantallen het ECHT iets qua prijs uit zal maken..

7. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dan eerst iemand vertellen hoe hoog de kortingen zullen zijn ten opzichte van de standaard gcshop 50?

8. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Precies, daarvoor heb ik deze thread gestart! :)

9. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval een goed idee. En mods goei deze thread A.U.B niet dicht.

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hmm... klinkt zeer interessant ja! Ik doe ook mee aan Halo 2 pre-order, mits het een scherpe prijs is :)

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    We zullen vanzelf de preorder starten, je kan helaas praktisch nooit van iemand's woord uit gaan. Actie is de sleutel. En Microsoft moet ook in de gaten houden dat de prijzen op de markt niet te veel uit elkaar liggen, zodat het eerlijk is voor iedereen.

Dus helaas zal de prijs op Microsoft titels nooit veel verder onder 50 euro gaan met hoeveel je ook besteld vrees ik. Maar ongetwijfeld hebben we weer een actie rondom Halo 2 waar hij voor de laagst mogelijke prijs te koop is, so don't worry.

12. BounceMeister

Leuk Bevonden:
    4
    Edit.

Ze zullen vanuit de uitgever inderdaad de prijs wel hoog houden door gewoon niet meer korting te geven wanneer je er meer afneemt dan een X aantal. Dat het dus niet uitmaakt of je er 100 of 1000 tegelijk koopt.

Laatst bewerkt: 17 apr 2004
  13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je over een bepaald aantal ingekochte games gaat krijg je inderdaad korting per stuk. Probleem is vaak alleen dat het niet precies duidelijk is hoeveel mensen de game zullen bestellen en dus de prijs hoger is. Bij dit soort acties zul je ook altijd een aantal mensen houden die uiteindelijk toch afhaken, en dan zit je met je spellen.. Wel goed plan trouwens, maar vraag me af of GCShop de prijs lager dan 45 kan krijgen.

14. tha messenger

tha messenger limited

Leuk Bevonden:
    2
    wel goed plan, maar ook al gaat halo 2 150 euro kosten koop ik hem ;p

15. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    idd....maar eigk is het ook best wel dom dat ze dan die prijs laten zakken. Als je toch al veel pre-orders hebt, kun je net zo goed de originele prijs laten voor wat hij is, dan heeft de desbetreffende winkel meer winst [of heb ik dat?]

Marja, ik ga m denk ik sowieso wel 'pre-orderen' en ik denk, hoeveel je ook 'pre-ordered' [wat een irri werkwoord] de prijs, zoals hierboven al gezegd, nooit onder de 50 of 45 euro gaat komen. Vooral niet bij DE game die Microsoft veel winst gaat opleveren.

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het de winkelprijs zou zijn zou iedereen wel naar de winkel gaan heh. :+ Is sowieso veel sneller en handiger, alleen het nadeel van een winkel is de prijs. Vandaar webshops, die er baat bij hebben hoeveel ze eraan 'verdienen'.

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Ik verwacht niet dat toegelaten wordt dat Halo 2 goedkoper dan 45 of 50 euro wordt verkocht. Maar dat zullen we zien als we een preorder starten onze verwachtingen maken en daarvan berekenen hoeveel het kost.

18. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Of dat je een aantal leuke goodies erbij krijgten eventueel meer daarvoor betaald.. dat zou ik erg leuk vindne..

19. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Bijvoorbeeld, we'll see!

20. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Jongens, dit is toch helemaal niet handig...Ik bedoel, dit wordt HET spel... dan moet je niet nog ees gaan zeuren over de prijs!

Deel Deze Pagina