Ik zag laatst wat over Harvest Moon op de gamecube en ik vond het er best wel vet uit zien. Op internet kreeg het goede cijfers, alleen in de PU kreeg het maar een 5.5. Heeft iemand deze game misschien en wat vind je er zelf van? Is het leuk? Of valt het tegen? Ik heb de GBA versie gespeeld en die is ook leuk. Is de gamecube versie ook ongeveer zo?
Ik heb zelf de Cube versie en het spel is echt heel erg leuk. Ik heb hem ook op de GBA gespeeld en ik vind hem op de Cube leuker, omdat de ervaring gewoon veel beter en leuker is. Op de Cube is ie trouwens ook veel uitgebreider.
Denk dat ik deze game maar eens op moet gaan pikken. Voor een leuk prijsje ofzo. Lijkt me wel wat, beetje spul verbouwen, vee houden enzo.
Huur 'm is bij de videotheek voor 1 dagje ofzo. Je weet dan meteen of je het zelf leuk of niet leuk vindt.
Ik heb hem vandaag gekocht, en hij is koel. Die 5.5 van Jeroen (PU) was gegeven, omdat hij bij zijn recensie van de gemiddelde 'casual' gamer uitging. Die heeft geen zin om uitgebreid te plannen hoe hij zijn boerderij gaat runnen, een vriendin gaat scoren, en al zijn beesten vrolijk gaat houden. Zelf vind ik een beetje uitdaging absoluut geen probleem, en dat het uitgebreid is, vind ik alleen maar een pluspunt (de Edge gaf het overigens een 8, wat erop neerkomt dat ze het geweldig vonden)