ik las altijd dat hij gecanceled was maar nu kun je hem in een keer bij GC Shop kopen Op gamefaqs,gamespot staat hij nog als announced en op ign staat hij helemaal niet Is het een fout van gcshop(kan ik me niet voorstellen)of is het spel echt uit?
Het spel is wel aangekondigd ( http://www.gbaparadise.nl/index.php?subaction=showfull&id=1078491149&archive=&start_from=&ucat=8& ) *Sorry voor spam * Maar is nog niet uit.
Gaaf voor je ... het is alleen wel ietsje anders dan GTA 3 op de Xbox he? 3d->2d, net als GTA 1 bijv.
lijkt me dat het niet helemaal klopt, heb er ook nog helemaal nix van gehoord en denk niet dat gcshop hem eerder kan verkopen dan dat er reviews van zijn verschenen of iets dergelijks edit//aangezien de reviews vaak een tijdje eerder zijn dat de release date
Lijkt me wel dat die leverbaar is dan he... Anders zouden de gasten van GCShop hem niet op de site zetten neem ik aan.
Dat denk ik namelijk ook ,alleen raar dat nergens op het internet een releasedate staat en dat gcshop hem opeens wel heeft edit// zelfs op rockstargames.com kun je er niets over vinden.Wel dat GTAan Andreas in Europa op 22-10-2004 uitkomt
heb net een email van gcshop terug gehad.Was idd een vergissing. Hij stond nog in hun release lijst en was niet gecanceled.