DTM Racer Driver 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sphinx, 17 apr 2004.

1. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er al wat filmpjes van gezien op Gametrailers en ik moet zeggen dat hij er zeer flex uit ziet.
    Ik heb hem meteen bestel bij de GCshop .

Een racer waar je auto kapot kan is wel een keer op zijn plaats, want in Project Gotham 2 kon dat niet eens en kon je na meerdere malen in de kant gebeukt te zijn gewoon nog op volle 100% door rijden.

Ik hou dat deze game PGR2 gaat overtroeven.

2. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Dit wordt inderdaad een super vette game.

Al die verschillende klasses... verschillende auto's... schademodel... met 12 mensen tegelijk online + 8 computer tegenstanders is 20 auto's in totaal.

Lekker close racing. Ik kan niet wachten totdat dit spel uit is.

3. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Dit lijkt mij ook de meest serieuze concurrent, zo veel auto's, zo veel banen, zo veel modes... Dit word echt een topper!

4. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt super bruut. Heb hem al bij iemand gespeeld. Hij is echt stukken beter dan deel 1. Het rijdt nu een stuk beter :)

5. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk dat er een schade model in zit als dit maar niet ten koste gaat van de gameplay (andere speler je expres van de weg af rossen)

hoeveel banen heeft deze game ? en hoe zit het met de scoreborden ?

6. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem en hij is super bruut...

7. box_menno

box_menno Fatboy slim addict..

Leuk Bevonden:
    1
    banen zijn over de 120( bij elke verschillende mode)

8. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja dit wordt egt een super vet spel

9. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Pluspunten:

Betere, uitgebreidere en meer diepgaande carhandling dan bij PGR2. Veel opties ( sim, pro sim )

Lekker veel klasse's en circuitracing. Motor starten is realistisch, benzineverbruik en een sterk schadesysteem.

Motorgeluid klinkt eindelijk niet meer als een stofzuiger.

schakelen maakt uit qua snelheid, koppeling is zelfs aanwezig dat is nieuw!!!!

Best goede graphics, en een stuk beter snelheidsgevoel dan bij krotham racing 2.

Minpunten:

Afsnijden
    (Lag bij PC versie soms)
    Noobs rijden je finaal aan puin.

Overall naar mijn mening: KOPEN DIE HANDEL (als je van racen houdt)

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    @alex wat bedoel je met Motor starten is realistisch??

En hoe werkt een koppeling in een game(dus kan de auto ook afslaan als je te veel koppeling laat op komen??)

11. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    over de 120 banen ?

hmmm wat een tegenvaller

Laatst bewerkt: 17 apr 2004
  12. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    jij bent ook niet snel tevreden:confused:

maar misschien kun jew later nog extra banen downloaden:cool:

13. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik bedoel het omgekeerde

kijk naar moto gp .. iets van 17 banen totaal ? vind ik iig meer dan zat, dan kan krijg je tenminste nog een beetje competitie

14. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Straks met 120 banen krijg je dat veel bepaalde banen veel oefenen en die alleen maar spelen. De rest racet wel mee, maar kent het misschien niet goed dus is kansloos.

Bij motogp2 was het gewoon 17 banen van buiten leren en steeds sneller en veel spannender.

Dat bedoeld hij denk ik?

15. Sphinx

Sphinx Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En gewoon met hele vette trucks[vrachtwagens] racen:9

16. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Haha die trucks vind ik tot nu toe de teleurstellendste wagens :)

Ik baal trouwens! Gister had ik op Live in een mooie race op Hockenheim een snelle tijd neergezet, ik helemaal blij, me eerste perfecte rondje. Wordt die tijd niet doorgegeven aan de ranks :confused: Al mijn tijden van die avond niet, terwijl hij het die middag wel goed deed. Naderhand nog gekeken en het zou de 7de tijd zijn geweest... :eek:

17. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Ik neem aan een preview versie?

Ik heb de game nog niet in de winkels gezien.

18. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat bedoel ik ja _O_

19. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Nou als je aan de race begint, dan moet je de motor nog starten, en dat klinkt gewoon behoorlijk echt. Hij geeft echt effe zo'n startpruttel zeg maar :) Pitstops zijn ook wel grappig alleen slecht uitgewerkt wat ik tot nu toe heb gezien, als je dat aanzet hoef je alleen bij een 15 laps + race te stoppen. Terwijl het ook leuk zou zijn als je verplicht een stop moet maken na 4 rondes.

Hoe ze die koppeling gaan uitwerken geen idee. Ik zag dat clutch erin zit, maar ik vraag me ook af hoe dat dan in zijn werk gaat. Dan zou je linker trigger als koppelpedaal moeten gebruiken en dan de rechtertrigger als gas en dan de x als rem of zo, maar dan heb je weer geen analoge rem. Dat kan weer vervelend zijn als je wielen gaan blokkeren als je te hard remt. Even afwachten dus. Zou wel gaaf zijn als je motor af slaat, maar in het echt is snel kunnen koppelen met een auto ook belangrijk voor de snelheid, dus zou een leuke feature zijn.:9 Op de pc is zelf schakelen echt stuk sneller, ik kon op die baan het tempo van de mensen met stuurtje niet echt bijbenen omdat ze je er gewoon uittrekken met zelf schakelen.

En ik ben het wel met royal eens. Minder banen die echt goed zijn uitgewerkt is beter dan 120 banen. Dan kun je ook eigenlijk geen accumulated scoreboard invoeren.

Laatst bewerkt: 18 apr 2004
  20. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    als ik het me goed herinner was in Grand Prix Legends ook al een koppeling maar die had je op een of andere manier niet bij het schakelen maar was ergens anders goed voor(weet niet meer waarvoor)

Deel Deze Pagina