Nou als je aan de race begint, dan moet je de motor nog starten, en dat klinkt gewoon behoorlijk echt. Hij geeft echt effe zo'n startpruttel zeg maar
Pitstops zijn ook wel grappig alleen slecht uitgewerkt wat ik tot nu toe heb gezien, als je dat aanzet hoef je alleen bij een 15 laps + race te stoppen. Terwijl het ook leuk zou zijn als je verplicht een stop moet maken na 4 rondes.
Hoe ze die koppeling gaan uitwerken geen idee. Ik zag dat clutch erin zit, maar ik vraag me ook af hoe dat dan in zijn werk gaat. Dan zou je linker trigger als koppelpedaal moeten gebruiken en dan de rechtertrigger als gas en dan de x als rem of zo, maar dan heb je weer geen analoge rem. Dat kan weer vervelend zijn als je wielen gaan blokkeren als je te hard remt. Even afwachten dus. Zou wel gaaf zijn als je motor af slaat, maar in het echt is snel kunnen koppelen met een auto ook belangrijk voor de snelheid, dus zou een leuke feature zijn.
Op de pc is zelf schakelen echt stuk sneller, ik kon op die baan het tempo van de mensen met stuurtje niet echt bijbenen omdat ze je er gewoon uittrekken met zelf schakelen.
En ik ben het wel met royal eens. Minder banen die echt goed zijn uitgewerkt is beter dan 120 banen. Dan kun je ook eigenlijk geen accumulated scoreboard invoeren.
Laatst bewerkt: 18 apr 2004