enne... ik zou em eigenlijk ook niet willen, niet zo'n best spel, nee heb ik toch liever PES3! En het zou net zo waarschijnlijk zijn als dat microsoft Halo2 ook op de ps2 uit gaat brengen , niet dus
ja, idd pes komt wel op de xbox uit en dat spel is veel beter, je kan nu nog beter fifa gaan spelen ipv tif
Idd, zeer, zeer onwaarschijnlijk. En zelfs als het nog op de xbox zou verschijnen? Zo'n goed spel is het niet. Volgens verschillende bronnen is fifa zelfs nog beter. Maar PES blijft de beste footy.
Wel een domme vraag moet ik zegge hoor... Bekijk eens de achterkant van het hoesje en je ziet dat daar een second party developer staat...
Weleens van de Edit knop gehoord? Best wel domme vraag ja, is echt een bagger voetbalspelletje. Als jij het toch persee wilt spelen... schaf je toch een ps2 aan? Kan je genieten van het slechtste voetbalspel na Codemasters Club Football :{
Dat ben ik niet me je eens. TIF is zeker niet de slechtste. TIF is beter als fifa dat zeker. Vooral online. Voor de rest ben ik het wel me je eens