Hey, Hij is uit! Ik heb Conan (The dark axe) binnen en ben al lekker bezig met de main game (kost maar ong. 35 euro bij play.com!). Helaas zag ik vanmiddag dat er nog niemand online te vinden was. Zijn er hier misschien spelers? Ik hoor het graag.
Das toch dat Fake conan the barbarian met Arnold zwarteneger derin? Heb je dat ook met live? wat houd die live functie dan precies in?
Fake??? Het is gewoon de normale algemeen bekende Conan... Zonder Arnold erin, want het is gebazeerd op de boeken en strips en niet op de 2 films. Ook al zit er wel muziek in uit de eerste film. Erg leuk spel, heb het bijna aan 1 eind doorgespeeld tot het einde. Helaas nog wat dingen gemist.... enne de hardmode nog doen... Het spel heeft idd. live, je kunt dan tegen elkaar strijden met maximaal 8 spelers tegelijk. Ik zag trouwens dat de game officeel pas op 30 april uitkomt, maar play heeft m al vanaf de 8e...
En hoeveel kostte die. Conan vind ik wel stoer. Maar is het grafisch ook mooi. En de gameplay. Kan je ook co-up.