ik heb even snel hulp nodig!! Daarna kan deze thread gewoon weer gedelt worden enzo.. maar wat is de inkoop prijs van de xbox op dit moment?!?!?!?!
Er zit bij winkels altijd een factor 2 a 3 tussen inkoop en verkoop(soms zelfs meer). dus waarschijnlijk iets van 100 a 150 euro
Inkoopprijs?? Zal wel rond de €150,-/200,- liggen.. Kijk maar naar mediamarkt met zijn superstunt... Dit denk ik..
het spijt me voor jullie jongens... maar ik werk bij media markt van amsterdam... op de software afdeling en de winst die we op xboxen maken is maar iets van 5euro per box... alleen met de spellen en accesoires maken we een beetje winst... die superstunt van media markt was gewoon een klantentrekker... maar onze winst heeft er zwaar on der geleden...
ok thnx... Had eigenlijk al zo'n idee.. Maar idd... Nu je het zo bekijkt.. Gaat om de games en de andere sjit!!
jermain heeft gelijk, bij de games & zo in A'dam verdienen ze iets van 3 a 4 Eurootjes per XBox. Vind je het gek ? Die dingen kosten iets van 500 Euro om te maken en te distribueren of zo...
Ik werk bij de filmclub in 's-Gravenzande en ik weet de inkoops prijzen want daarvoor heb ik 'm gekocht maar veel winst maken we niet op de console meer aan de spellen! Nu wil je zeker de prijs weten????
*Bonkt hoofd op Bureau* anyway..."men" zegt, en wie "men" is weet "men" ook niet, dat de importeurs hem voor 99 euro inkopen.