Als je op een motor zit en je zit al op je top snelheid dan kan je nog iets harder . Je hoort aan het geluid dat je niet meer harder kan, maar als je dan je stick waarmee je stuurt een heel klein beetje naar voren doet, dan hoor je aan het geluid dat je dan harder gaat. Volgens mij werkt dit echt ik weet het niet zeker maar aan het geluid te horen en ook wel een beetje te zien ga je vanzelf wel harder. je moet de stick niet zover doen dat je gaat staan gewoon een heel klein beetje zodat tommy vercetti met zijn hoofd precies tussen het stuur zit bij de freeway of angel, achter het raampje zit bij de pcj 600, bij de scooter weet ik het niet ..,
Moest je hier nou helemaal een nieuw topic voor openmaken? Had je ook in gta topic kunnen zetten of in die help en cheats!
Als je al eens echt motor had gereden, had je geweten dat als jij je hoofd achter het raampje doet je dan harder gaat omdat je dan minder luchtweerstand hebt. Tja mensen, opletten bij natuurkunde is ook moeilijk
ja, dat klopt idd, daardoor kan je vooral verder springen. Normaal kan je bij de grote schans op airport zo rond de 100 meter springen, op deze manier kwam ik op 148,50 meter
Erhm... Dat is Al oud nieuw hoor Met de Scooter kan je dat ook doen alleen ga je niet zo hard als op een motor marja dat is logisch he
Jumps Ik heb deze spel maar 2 dagen geleden gekocht en ik weet er nog niet zo veel van-->als je een bepaalde aantal "jumps" doet,krijg je dan meer geld??
ja... je hebt verschillende jumps: gewone jump: geen geld insane jump: geld afhankelijk van de afstand double insane jump: zelfde als insane, alleen x 2 (moeilijk te halen) unique jump: jump waarin het beeld wordt ge-slowmotioned() geld afhankelijk van het aantal gehaalde unique jumps
jumps "unique jump" heb ik altijd,maar die andere nooit...Hoe doe je ze misschien??-Gewoon hard rijden??
Spins En altijd als ik en een jumt doe,dan staat er altijd een skore tabel en ik heb altijd "0 spins"...hoe kun je zo een spin maken??
[modstyle] probeer je bericht in 1 post te zetten, of edit anders[modstyle] unique bonussen zitten alleen bij sommige schansen, voor alle andere schansen komt er een isane jump, tenminste, als je een bepaalde afstand aflegd (ongeveer 20 m ) door de lucht. En een spin kan je krijgen door rondjes te draaien in de lucht.
Ja, wel meer dan 720 graden hoor. Gewoon op een schans bijv. de rand aantikken, waardoor je gaat draaien, en door je vaart de lucht in wordt geschoten. Zo kun je ook een double isane halen.
Als je naar voren duwt met de stick gaat ie liggen, maar je moet niet TE ver naar voren duwen want dan gaat ie staan! En dat remt natuurlijk weer af, want zo heb je meer luchtweerstand (natuurkunde! )