Controller???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gerbo, 27 jan 2002.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    echt een kut ding is dat, en daar €40 voor betalen?? NO way, daar hoor je hoogstens €20 voor te geven als het al niet minder is..

3. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    weet iemand wat de officiele controller en de dvd afstandsbediening gaat kostenin europa??

4. RedFox

RedFox Guest

en dan zetten ze erboven: Maximaal Comfort
    whahahahaha :D

bij bart smit hebben ze gewoon de ballen verstand van gaming, ze vonden een plaatje van een Xbox controller en dachten meteen dat het de officiele was en hebben die er dus maar neergezet.

5. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    dat zou wel klote zijn als je daar geen normale controller ken krijgen. bart smit is eigenlijk de enige winkel waar je een beetje service hebt bij de intertoys ben je gewoon echt de lul als er iets mis is. owja dixons is er ook nog die heeft wel goede service.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bart smit en Dixons ken je niet vergelijken.. maar ach. (is toch allebei van de V&D of vergis ik me nou..?)

maarre denk dat ze er gewoon een verkeerd plaatje boven hebben gezet,

en voor de accesoires rpijzen : Zoek ff op XBW.nl (via een link op de mainpage) naar accesoires.. vind je het vanzelf

7. xboxwillrule

xboxwillrule it's not easy being green

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn dank is groot :+

8. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand wat de officiele controller en de dvd afstandsbediening gaat kostenin europa??

de controller kost 39.95.
    en de dvd kit 49,95.

wel in euros uiteraard :)

9. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    leuk verhaaltje over dixons

ik wilde daar me xbox reserveren.
    weet je wat ze daar ervoor vroegen? 1300 piek!!
    ben gauw naar ander winkeltje gevlucht.

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    ja.. die dvd remote is wel duur.. zit me nog een beetje dwars, ik wil er wel DVD's op kunnen kijken, maar om daar nou weer 110,- NLG aan uit te geven.. denk dat ik die anders later nog wel koop

11. RedFox

RedFox Guest

er zullen (hopelijk) wel 3rd party dvd remote's uitkomen en die zijn dan een stuk goedkopen dan die belachelijke prijs van 50 euro.

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    /snelle reactie :)

maarre MS moet toestemming verlenen aan devvies om hardware te bouwen voor hun Xbox... denk niet dat MS dat verleend gewoon omdat in die DVD remote de DVD rechten zijn 'ingebouwd'. Als jij het DVD medium wilt gebruiken (voor films) moet je daarvoor dokken, MS heeft dat betaald en laat de mensen die een dvd remote kopen dat betalen..

13. xxxbox

xxxbox Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox DVD Movie Playback Kit €40.39 bij dvdboxoffice.com
    ik ben dus echt benieuwd of de afstand bediening de regiocode bepaald 8) 8)

14. RedFox

RedFox Guest

/langzame reactie :)

er zijn ook 3rd party dvd remotes voor de ps2 dus ik denk dat die ook wel voor de box gaan komen, ander si het k.u.t., maar je kan toch ook gewoon met je controller besturen? of niet?

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ook wel nieuwsgierig, in theorie goed mogelijk, dan is het net zo als bij een normale dvdspeler( ik kon ook kiezen uit regio vrij regio1 regio2)

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Neej...

enne Kobold heeft al euro DVD's geprobeerd en dat werkt niet

ik heb gehoord dat de remote de regio bepaald, dus als je n Euro remote koopt voor Amerikaanse xbox dat die euro dvd's draait..

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Maar dan is de vraag: als je ze alletwee koopt, heb je dan regio1 en regio2? Zoja is dat echt koel, denk het niet alleen.

18. RedFox

RedFox Guest

misschien dat er in de hardware ook een bepaalde 'beveiliging' zit om maar 1 regio dvd's af te spelen

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    volgens mij had MS gezegd dat dat in die remote zat..

dus als je idd een Amerikaanse remote koopt kan je ook amerikaanse dvd's afspelen.. (op een euro xbox, zullen het eens uitproberen)

20. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik denk toch dat ik die normale controller beter vind dan die slanke japanse.. ik weet niet maar dat vind ik gewoon lekkerder gamen als ik iets in mijn klauwen heb wat neit zo snel stuk gaat :).

Deel Deze Pagina