LMA Manager 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chrisvr2000, 25 mrt 2004.

1. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat er nog geen centrale thead open was voor LMA Manager 2004 dus vandaar dat ik er maar een open....

Ik heb dit spel nu een week en heb er al heel wat uurtjes inzitten...mijn mening....SUPER SPEL! dit spel kan volgens mij goed concurreren met de nog altijd machtige CM 02/03. Ik vraag me af of er veel nederlanders zijn die dit spel ook gekocht hebben aangezien je niet in de ned competitie kunt spelen/managen en voor degenen die em wel hebben gekocht, wat is jullie mening over dit spel??? De reviewcijfers verschillen namelijk ook best wel van een 7 1/2 tot en met 9 1/2...

Laatst bewerkt: 25 mrt 2004
  2. dan1701

dan1701 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    me broertje heeft um gekocht ikzelf vindt zulke spellen echt saai en cker niet geschikt voor de console kan hem ook wel schieten om de reden dat die nie voor splinter cell PT ofzo heeft gekozen:D
    maarja ik snap dat niet iedereen zijn smaak hetzelfde is vraag me alleen af of het te spelen is op een console??

3. Bombermania

Bombermania New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat houdt het Live Enabled logootje in dan?

4. Jaywalker

Jaywalker XBW Elite

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net gister gekocht.. nog niet helemaal in verdiept, maar mijn eerste indruk is zeer goed... jammer alleen dat Nederlandse Competitie er niet in zit. en dat je niet op Xbox Live kan

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ík denk dat je de nieuwste transfer updates enzo kunt downloaden

Deel Deze Pagina