Heb net de GamePro gekocht en die claimden de eerste beelden van de Xbox2 te hebben! De beelden zijn van de Game Developers Conference in San Jose: De beelden waren vooral bedoeld om de kracht van de nieuwe xbox te laten zien. Er was geen xbox2 in de zaal te bekennen, de beelden kwamen van een opgevoerde pc. Die pc was zo afgesteld dat hij dezelfde kracht had als de xbox2 (dus indirect wel op de xbox2 afgespeeld). Deze beelden zijn geen renders, want ze werden rechtstreeks berekend. Ook lieten de mensen de auto en de beesten op hun commando bewegen. Het ziet er in ieder geval veel belovend uit! Zo te zien heeft Microsoft grafisch gezien de zaakjes goed voor mekaar!
Ben er een beetje sceptisch over, volgens mij al een paar keer dit jaar zo'n verhaal gehoord.. Naja, het kan iig geen kwaad
Waarschijnlijk ligt het woord 'wannabe-mod' jullie op de lippen na deze post marja, ik kan het niet laten deze link te laten zien waar onder andere Mirik [a.k.a. Kobold] ook in heeft gepost dat het NIET van xbox 2 is...... http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?threadid=49014
hopelijk zien we er wat meer over op de e3, ben benieuwd of ze werkelijk wat van de xbox2 gaan laten zien, ik hoop in ieder geval wel dat ze de hardeschijf erin laten... ik heb gehoord dat ze die eruit willen halen, OW PLEASE MS DOE DAT NIET!!!!
Heb die filmpjes hiervan allang gezien. En die waren gammaakt met het nieuwe progammeer-programma van MS. Die hadden toch niets met de Xbox 2 te maken, of heb ik het nu aan het verkeerde eind? Zag er trouwens wel mooi uit, echt mooi zoals die auto tegen de muur ramt EDIT: Zoals Wooffa zei.. Oops
Nope zijn beelden van een PC die op Microsoft's nieuwe XNA development platform gecreerde demo's liet zien. Voor video's kijk je even in onze nieuwspost van paar weken geleden. http://archief.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=4962
LOL dat zijn beelden uit dat filmpje die iedereen had kunnen downloaden, en inderdaad KOBOLD, dat stond op de hoofdpagina, Alleen het filmpje met die beesten en die auto is kewl, voor de rest niet veel bijzonders
Het zijn gewoon allemaal geruchten, de Xbox 2 is nog (hopelijk) ver weg, dus die plaatjes zijn alleen maar geruchten. Om mensen er vast over te laten praten, zoals wij nu ook doen