1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mafia

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegeta, 23 dec 2003.

  1. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: hey

    Leuke naam, CRaCK Xbox...
     
  2. maxieboy007

    maxieboy007 Active Member

    Berichten:
    151
    Leuk Bevonden:
    0
    Anyway, ik ga m zeker halen, vooral voor t verhaal.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2004
  3. 4fun

    4fun Lowrider

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vandaag gehaald, is niet zoveel veranderd tenaanzien van de PCCD versie, graphics zijn iets opgepoetst,de controls zijn behoorlijk logisch ingedeeld,en het blijft natuurlijk een leuk verhaal hebben dus ik ben wel tevreden
     
  4. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook en hij speelt egt prima en ziet er ook goed uit, egt veel beter dan op de PS2 en ook beter dan op mijn PC (ligt natuurlijk wel aan PC)
    Wat een gevoel om Mafia te spelen zonder dat alles hapert en trilt.
    Egt een aanrader
     
  5. martez

    martez New Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem gewonnen, dus ik ben sowieso blij.
     
  6. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen schietspellen op de XBOX dus ik weet ook niet hoe dat schieten gaat. Werkt dat een beetje voor een amateur (voor schieten dan)?
     
  7. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet de muziek wel HEEL goed zijn want de soundtrack van Vice City was echt geweldig en mede daarom was Vice City zo'n verschrikkelijke goede spel _O_
     
  8. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @ Dinand hij zegt dat de muziek van Vice City beter is
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    idd, de muziek van Vice City is stukken beter. Die jazzy-achtige jaren '30 muziek gaat wel behoorlijk vervelen op een gegeven moment.
    Grafisch vind ik dit spel nu ook niet bepaald denderend. Het oogt allemaal een beetje houterig, graphics zijn het gewoon nét niet.
    Wat wel een plus is aan dit spel is de typische jaren '30 sfeer die het spel uitademt. De auto's, de kleding, de wapens, de karakters, je krijgt echt het gevoel alsof je in een mafiafilm meespeelt :)

    Mafia is als een soort 'ouderwetse GTA' best aardig, en moet het vooral van z'n verhaallijn hebben. Toch vind ik hem niet opwegen tegen absolute topper Vice City.
     
  10. d.C.

    d.C. Crew X-Power.be

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind persoonlijk dat hij niet moet onderdoen voor GTA. Bij Mafia is er een fatsoenlijk verhaal achter alle gebeurtenissen, bij Vice City vind ik het magerder. Wat jammer is aan Mafia op Xbox ten opzichte van PC is dat er verschillende delen van de missies weggelaten zijn. Sommige stukjes van missies op het platte land zijn bv. eruit gehaald. Ook de framerate zit niet lekker, vooral wanneer het donker is en je snel rijdt. Alles begint dan een beetje te schokken, iets wat niet echt aangenaam is.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    hoelang heb je eigenlijk nodig om mafia uit te spelen??heb je meer missies dan vice city en heb je ook nog van die sub missies(hidden package of taxi missies)en hoe groot is de city vergeleken met vice city?
     
  12. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er egt vanaf hoe goed je bent. Sommige missies duren langer dan andere en andere moet je weer vaker doen omdat et niet meteen lukt. Maar je bent sowieso wel een flinke tijd bezig. Er zijn 22 missies die ieder weer onderverdeeld zijn in kleinere onderdelen (missies). Er zijn niet meer missies dan VC maar ze duren langer en zijn veel dieper. Er zijn geen submissies zoals hidden packages en/of taxi driver, wel kan je in de free ride mode een taxi nemen en dan taxi driver doen, maar het hoort niet bij de missies ofzo. De stad is ongeveer net zo groot als VC, of net even wat groter. Maar omdat alle auto's traag zijn (en je eigen auto ook) lijkt de stad veel groter.
     
  13. Dinand

    Dinand Haags Kwartiertje

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat inderdaad verkeerd gelezen. Vice City heeft de best soundtrack ooit, mijn favoriete song is More Than This van Roxy Music.

    Maar ik zal zeker Mafia aanschaffen, die screens zien er erg goed uit en ik hou wel van dit genre, alleen jammer dat ze bepaalde dingen voor de Xbox hebben geschrapt begreep ik.
     
  14. Billie Joe

    Billie Joe /\/osh

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie tussenfilmpjes, maar de graphics in het spel zijn echt crap!
    En voor zo ver ik het heb gespeeld hebben ze nog niets geschrapt. En als er iets anders zo zijn is dat toch nie erg, want de xbox versie heeft zo zijn eigen extras.
    :)
     
  15. mars15

    mars15 Guest

    Ik heb hem gister gekocht bevalt me goed zit nu alleen beetje vast als je de race bolide terug naar Ralph moet brengen haha maarja heb hem op de pc ook gespeeld verschil met de drukte valt echt wel mee

    grafisch is die ook wel mooi maar midtown madness 3 blijft de mooiste
     
  16. Gamer

    Gamer PS3 - 360 Verslaafde

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    1
    is ie moeilijker dan GTA ???

    welke is beter ? ik twijfel tussen Mafia & ManHunter !!!
     
  17. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Mafia heeft ook een lekkere soundtrack hoor. Django Reinhardt!!!
    Maar Vice heeft ook een fantastische. Is dus wel een nek aan nek race.
     
  18. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    K was van plan Mafia te gaan halen maar na al die (slechte) reviews te hebben gelezen besloot ik toch maar mn geld te bewaren voor Ninja Gaiden ...
     
  19. ErectionJackson

    ErectionJackson Don Bensoni

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de port echt verschrikkelijk gedaan. Ze hebben twee jaar de tijd gehad en nog zijn de graphics niks verbeterd. Domme foutjes als gebouwen die voor je uit het niets verschijnen, waardoor de zon ineens weg is. Het laden tussen verschillende gebieden in de stad is ook al zo hinderlijk. De besturing is naar mijn mening totaal niet fijn, het schieten gaat niet soepel. Het voelt gewoon allemaal niet lekker aan. Ze hadden beter helemaal opnieuw kunnen beginnen. Ze hadden tijd zat, maar dat kost natuurlijk teveel geld. Voor mij is dit een echte tegenvaller.
     
  20. LostBoyz

    LostBoyz JWT

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer als dit, zoals ErectionJackson zegt, een hele slechte poort is.
    Ik heb laatst de PC versie weer geinstalleerd van dit spel. Echt een supervette game! Goeie sfeer, verhaallijn, etc.

    Voor mensen met een goeie PC die deze game aankan, ik zou gewoon die PC versie kopen dan.. hij ligt voor ongeveer €15 in de winkels. Aanradertje!
     

Deel Deze Pagina