fout, fout, fout Izaak.
Als je het bericht even goed had gelezen en ook goed keek naar de namen van PlayStation 2 en Xbox kon je zien dat je dan werdt door gelinkt naar de Duitse Ubisoft website. Ook staat er precies in het bericht waar ik (ik heb dat bericht gemaakt) vandaan heb, ik citeer: "Maar op de Duitse website van Ubisoft staat exact..." Bij het bericht zelf staat ook nog rechts boven: Bron: GameGossip
Zelf staat er nergens dat dit ook betekend dat die Duitse website gelijk heeft. Daarom heb ik er ook nog even onder gezet dat Ubisoft op de E3 meer duidelijkheid wil geven. Ik heb nergens neergezet dat ik uitsluit dat het spel niet naar de Xbox komt en probeerde mijn bericht ook zo op te maken dat het ook goed duidelijk werdt. Blijkbaar ben ik daar dus niet ingeslaagd.
Nogmaals, wij (InsideGamer) hadden/hebben wel een bron. Jullie hebben blijkbaar alleen gekeken naar de quote van SILVER_bullit (no offence).
Die Duitse website heeft een paar dagen naar dat bericht de site aangepast. Had toen geen tijd, zin en vond het ook niet meer nodig om dat bericht aan te passen, want dat bericht begon toch al stof te happen.
(kut he, om ongelijk te hebben)
Laatst bewerkt: 21 apr 2004