Doom 3 @ Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door starboard, 28 feb 2004.

  1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Je zou dingen ook gewoon kunnen zeggen zonder mensen meteen af te kraken, prima als jij veel van graphics weet, vertel er meer over, maar andere weten ook dingen en die kunnen daar ook gewoon mee komen. Ze hoeven niet meteen voor NOOB etc. uitgemaakt te worden, het is een discussie forum ieders mening telt evenzwaar...

    Nu even over Doom 3, als het de sfeer van vroeger over kan brengen op deze nieuwe game dan moet het toch wel iets kunnen, iedereen die het hier steeds over graphics heeft moet zich toch eens wat meer in games verdiepen, want naar mijn idee gat het zeker niet om de graphics maar om de speelbaarheid en het verhaal etc. Graphics komen vele plaatsen lager..
     
  2. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    @ontslaught : zit niet zo te trippe man

    en jouri17 heeft vind ik wel gelijk gameplay komt boven graphics en daarom denk ik dat halo 2 errug goed word maar bij deze titel
     
  3. Raad

    Raad Quicksavoholic

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zie je maar aan Morrowind, om even wat te noemen *)
     
  4. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb vanochtend ff de pcgameplay bekeken enne tot mijn grote verbazing stond er op de laatste pagina dat de source code van doom III is uitgelekt ofzo en dat die nu ten vroegste in april 2006 voor de pc komt........

    dus nu zal die wel never meer uitkomen voor de xbox.....
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die is allang uitgelekt dacht ik. En april 2006??? Er gaa het gerucht rond die Doom³ (pc-verise) in mei in Amerika wordt gereleased en dat zou wel eens best vermits het spel in zijn laatste stage van ontwikkeling is. Ook zouden tegen die tijd de nieuwe grafische kaarten van Nvidia uitkomen en D³ zou dan bij die kaarten zitten.
     
  6. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja hij maakt een soort van grapje.

    De source code is nooit gelekt. Wel de alpha versie van de game die 3 levels bevatte en een soort van level editor ervoor.

    Ook maakte die John mcCormack ofzoiets :9 laatst bekend dat de game ongeveer af was en nu dus in de test fase zit.
     
  7. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ey ik zag het alleen maar staan achterin de pc gameplay.........ga zelf maar kijken dan allerlaatste bladzijde...maar oke als je me niet gelooft dan is dat jou probleem (misschien klopt dat blad gewoon niet:confused:)
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Hoe komt het dan dat er dan nog niets is over gezegd op het net? Exclusiviteit met pcpg?
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2004
  9. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen flauw idee.......
     
  10. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja ik geloof je ook wel hoor dat het er staat. Ik geloof alleen niet dat het waar is.
     
  11. SoMaluM

    SoMaluM Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    het staat er ds wel. in de laaatste pcgameplay op de laatste blz. het kwam op het laatste moment binnen en er staat idd 'tenvroegste april 2006'
     
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat het er staat kan ik geloof ik, maar dat het waar is niet.
     
  13. roedos

    roedos Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk eigenlijk nu ik een nachtje heb geslapen dat het een 1 april grap is van pcgameplay............zou best kunnen toch want niemand anders heeft het er over..........
     
  14. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    bash, bash, blaat, blaat....
     
  15. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    ZIjn er nog meer screens uitgegeven..?
     
  16. LtMSchaffer

    LtMSchaffer Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    ben ik ook benieuwd naar
     
  17. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Niet dat ik het weet.
     
  18. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  19. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    De graphics van de pc versie zijn dan toch wel beter (duh) en dan vooral de omgeving is in de pc versie scherper (in de filmpjes toch). De vijanden moeten niet echt onderdoen voor hun pc variant. Het kan natuurlijk ook dat die screens van "slechte" kwaliteit zijn omdat ze in .jpg staan.
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Je moet ze ook niet vergelijken met de PC versie, maar met andere Xbox spellen. En voor een Xbox spel ziet het er goed uit, alleen lijkt mij de gameplay nu nog.. twijfelachtig. De multiplayer lijkt me niks, noem me bevooroordeelt maar 4 spelers lijkt me erg saai.
     

Deel Deze Pagina