Nou 't spijt me zeer, maar ik kan niet zeggen dat je voor Sega spellen tegenwoordig nog alle consoles hoeft aan te schaffen, want naar mijn mening heeft Sega 't afgelopen jaar weinig echt goede (en vooral nieuwe) spellen uitgebracht.
Maar goed...
Elke console heeft gewoon z'n plus en min punten. Nintendo spellen horen naar mijn gevoel gewoon op hun eigen hardware thuis. Ze hebben ook altijd iets aparts wat ze erbij verzinnen en mochten ze met MS samenvoegen, dan ben ik bang dat Nintendo Sega achterna gaat.
Bovendien, wat kost een cube nu nog tegenwoordig?
Ik zou zeggen, koop er gewoon 1 voor de exclusives... en koop de multiplatform spellen op je favoriete console.
Zelf heb ik aan m'n cube en XBox wel genoeg. Er zijn nog wel PS2 spellen die ik zou willen spelen, maar uit principe koop ik geen PS2 (oudere hardware, onderhand even duur als XBox, ervaring met slechte kwaliteit van het produkt en ik heb nog nooit een console van sony in m'n bezit gehad en dat wil ik ook niet veranderen)
Oh en misschien is 't lage aantal PS2's dat geteld werd bij IGN wel te verklaren.... Het kan zijn dat ze alleen de nog werkende PS2's tellen.......
Denk dat er inmiddels al weer aardig wat van overleden zijn (net als bij de 70 nog wat miljoen verkochte PSOnes/PSX'en)
Laatst bewerkt: 21 apr 2004