Uefa Euro 2004

Discussie in 'Algemeen' gestart door J-Jonny, 21 apr 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. J-Jonny

J-Jonny limit-breaker

Leuk Bevonden:
    0
    Het EK is om de hoek, dus EA komt met de nieuwste fifa game based op dit toernooi.
    De demo is uit, maar wat vinden jullie er nou van?

Zelf vind ik het spel wel zeker een verbetering t.o.v. fifa2004. Je kan nu super vette trucjes maken, waaronder panna's of de bal rechts erlangs tikken en er links langs lopen. Deze zijn nu ook makkelijker uit te voeren, omdat het afhankelijk blijkt te zijn van hoe goed je tegenstander is en hoe goed je timed en met wie je speelt. Ook hebben bepaalde spelers hun eigen moves.
    Je kan nu ook omhaals maken (wel realistisch moeilijk) en duikende kopballen.

Het spel speelt soepeler en eindelijk kan je nu ook een diepte pass geven waarbij je spits achter de bal aanrent in plaats van in 1 keer aannemen (waardoor je de bal in een keer kwijt bent). Het voorzetten is nu ook tig keer beter en is nu echt realistisch. Je kan nu vanuit elke plaats van de zijkant goed voorgeven en de manier waarop ingekopt of gevolleyd wordt is ook veel realistischer.

De graphics vallen eigenlijk een beetje tegen....vooral het publiek is 3x niks. Wel zijn alle gezichten in de teams die je mag kiezen in de demo's en hoop ik dat het uiteindelijke spel ALLE gezichten van de teams bevat. Ook wel vet eigenlijk vond ik de speler specifieke feestjes die de spelers vieren na het maken van een doelpunt. Bijvoorbeeld het vingertje van pires naar een medespeler, het eigenaardige juichen van Vieira en het coole huppeltje van Henry. Ook zijn er nu meer animaties en is het rennen veel soepeler dan in Fifa2004.

Kortom ik ben behoorlijk tevreden over deze game en kijk er naar uit. Ik weet niet hoe EA dat toch telekens weer flikt om me warm te krijgen voor hun vaak matige games. Oh en for you PES'ers, ja ik heb PES2 en PES3 ook!!!en kijk ook uit naar PES4 op Xbox, maar check deze game gewoon ff alsof er geen EA voor staat:D.

Wie is het met mij eens of vind het teveel op Fifa2004 lijken?

2. GiovanniG

GiovanniG F*ck da Wannabe-MODS

Leuk Bevonden:
    0
    Ben het gedeeltelijk met je eens!
    Ik werd namelijk al een stuk minder enthousiast op het moment dat ik las dat het NL-elftal geen echte spelers zou hebben.
    Daar kan EA niks aan doen want ligt gewoon aan die k*t KNVB maar is toch zonde van de game.

3. Deejay

Deejay Sex+Money=Heaven

Leuk Bevonden:
    0
    mee eens, maar had ea nog niet de mogelijkheid om de "foefjes" die in euro 2004 in fifa 2004 te proppen?
    Denk het wel, maar nu wordt je weer extra geprikkeld om weer een game te kopen.
    Ik wacht wel tot fifa 2005 of pro evo soccer 4 (op de xbox?) uitkomt..

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Er is al een Euro 2004 draad waar de game besproken kan worden. klik

en dicht

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina