Hitman Contracts

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ajax, 21 apr 2004.

1. Ajax

Ajax Guest

w00t ik krijg de game morgen

ik heb nog nooit een hitman game gespeeld

is de game leuk?

paar screenies:

Laatst bewerkt door een moderator: 21 apr 2004
  2. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    uiteraard is de game leuk,als je van stealth houdt tenminste. veel vrijheid in het aanpakken van de missies.als deze je bevalt moet je zeker ook hitman2:confused:ilent assassins in huis halen.amuseer je

3. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Morgen al uit...?

Anyway.. Ja, Hitman 1 was een zeer geslaagde sneak, kill en make money game... Veel gespeeld aantal jaren terug, deel II viel meer tegen, vooral de optie kleren van anderenaan te trekken zorgen voor leuke en spannende missie“s. Codenaam 47 blijft maar moorden en dit deel doet er een schepje boven op. Ja wel een vermakkelijke game (waarschijnlijk), daarnaast zijnde graphics weer lekker opgepoetst (niet dat de vorige slecht waren).

Kortom goede koop/krijg!

4. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    huh hoe kan je hem morgen al krijgen? :confused:
    hij komt toch pas 30 april aan in europa?

5. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    ja inderdaad 30ste pas :confused: deel 1 was zeer goed, alleen een die hard game door kutcamara tricky besturing en geen savegame ( wel soort checkpoints zoals bij halo...en het is geen sneakgame...ligt eraan hoe JIJ speelt, je kunt ook rambostyle gaan als je dat wilt...of een middenweg door iedereen te vermoorden terwijl niemand het doorheeft...whatever

6. toet

Leuk Bevonden:
    3
    hitman 1 heeft geen checkpoints :9
    je moet de hele missie in 1 keer uitspelen, je kan alleen saven als je de missie hebt uitgespeeld zodat je niet telkens het hele spel opnieuw hoeft te spelen

maargoed weer ontopic ik ga hem wel kopen denk ik :)
    ik hoop wel dat ze die 'hand-combat' (dus met messen enzo) hebben verbeterd, dat is echt bagger in hitman 1

Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  7. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    akkoord,misschien geen zuivere stealth game,maar t is over t gameplaygewijs wel stukken meer stealthgericht;eenmaal je door bruut rambogedrag wordt ontmaskerd of ontdekt wordt t wel retemoeilijk nog heelhuids weg te komen.al staat t je idd vrij daarvoor te kiezen

8. flyingDUTCHY

flyingDUTCHY blaat

Leuk Bevonden:
    0
    wel checkpoints!! enige spel dat ik op mun pc heb staan is hitman 1, en er zijn wel checkpoints...als je doodgaat spawn je niet aant begin vant level

9. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    nee hitman vind ik gaar de graphix zien er niet spetterend uit en het lukt gewoon niet om te sneaken omdat er zo veel mannetjes zijn en als je even gezien word dan word het helemaal onmogelijk en de besturing is kut

10. toet

Leuk Bevonden:
    3
    ow ja op die manier :)
    maar je krijgt maar 3 kansen om weer naar zo'n 'checkpoint' te gaan, anders ben je alsnog af
    en btw hitman is helemaal geen sneakgame
    splinter cell, metal gear solid.. dat zijn sneakgames omdat je daar helemaal niet gezien mag worden
    bij hitman mag je wel door je vijanden gezien worden zolang je maar niet 'verdacht' bent

11. Ajax

Ajax Guest

in america is ie vandaag officieel uit hoor

12. E-Noid

E-Noid Techno.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook erg genoten van deel 1, en deze ga ik dus zeker aanschaffen ziet erg vet uit :9

13. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    ken anders niemand die dit spel koopt om t als ordinaire shooter te spelen;is gewoon gemaakt om voorzichtig rond te sluipen,en je targets ongezien/ongehoord te benaderen,om te brengen en daarna weer te verdwijnen.geef toe,je kan t guns blazin' uitspelen,maar dan heb je r niet half zoveel lol aan.

14. Quarke

Quarke mja erm sjur

Leuk Bevonden:
    1
    Deel 1 heb ik echt zoveel gespeeld was ziekelijk gewoon zo'n tof spel .. maarja je moet er maar van houde :)

15. mars15

mars15 Guest

ik koop deel 1 denk binnenkort voor lage prijs

16. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    by the way,misschien een domme opmerking maar zou deze in de Europese versie ook gecensureerd worden,net als Ninja Gaiden?heb gehoord dat de Amerikaanse en Europese versies van silent assasins verschilden (weet niet in welk opzicht) en dat deze game naakt e.d. zou gaan bevatten;daarvoor koop ik een game nou niet bepaald,maar censuur vind k sowieso dom,en het zit er (zoals verondersteld bij Ninja Gaiden) ook aan te komen.heeft dacht k iets te maken met Duitse censuurcommissie,als t al waar is.

17. toet

Leuk Bevonden:
    3
    aangezien de topicstarter als het goed is vandaag hitman contracts ontvangen heeft... zou je er even wat over kunnen vertellen? valt ie tegen of is ie juist leuk?
    ik wil hem zelf ook heel graag kopen maar ik wil geen miskoop doen van mijn 60 euro :'-(

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    die hebben niks met UK PAL games te maken? Ze moeten een speciale versie voor DL uitbrengen (in hte Duits) en dan zullen ze toch daar wel in censureren maar niet in de Britse versie...toch?

19. il bruto

il bruto Flame Fury

Leuk Bevonden:
    2
    ah,ook goed.(sorry,snap van dat hele censuurgezeik sowieso de ballen)zolang ze'r met hun fikken af blijven

20. toet

Leuk Bevonden:
    3
    nogmaals, aangezien de topicstarter als het goed is hitman nu al ontvangen heeft, zou je ff wat kunnen vertellen over het spel?
    of het de moeite wel waard is om te kopen?
    alvast bedankt

Deel Deze Pagina