Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo, ik heb een abonnement genomen op Xbox Magazine (nederlandse dus, Engelse -officiele- ben ik al lid op *))
    en krijg dus over een aantal weken (duurt altijd langer) het spel Ninja Gaiden... ben benieuwt:)
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik zit zelf ook te twijfelen of ik lid zou worden bij Xbox Magazine.Zou iemand me kunnen vertellen hoe lang je meestal op het spel moet wachten?
     
  3. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon PU nemen. Veel beter en grappiger, meer info. Meer belangrijke games en niet allemaal onbelangrijke kut-games zoals in xbox magazine. Beide geven goede beoordelingen, dat is wel zo. Het is niet zo dat xbox magazine hoge cijfers gaat geven omdat het xbox games zijn zoals veel mensen zeggen. Maar PU is gewoon completer.
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    [​IMG]
    De PU, heb je ooit het commentaar wat ze daar geven eens goed bekeken? Of de (p)reviews aandachtig gelezen?
    Ze ouwehoeren meer dan dat ze over het spel schrijven.

    Maar goed, je kunt er van houden. Of niet.

    Ninja Gaiden schijnt toch best leuk te zijn...
    * houdt vanaf de release date XBazar in de gaten...
     
  5. s-xboxer

    s-xboxer KOTOR II

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Is deze game een beetje te vergelijken met Prince Of Persia: Sands of Time?
     
  6. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
  7. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    best jammer eigenlijk

    ik vond aldat bloed er wel vet uitzien
     
  8. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Eurogamer zegt het ook:
    [Microsoft UK has finally confirmed that the PAL version of Ninja Gaiden has been stripped of its gory decapitation routines, despite playing down reports to that effect earlier in the year.

    Last month the company denied that any changes had been made, claiming that the game would be submitted to censors without any pre-emptive alterations, and that any changes would only be considered at their request. In their words: "minor changes may be made to ensure that the game satisfies ratings requirements in Europe."

    Having spent some time with PAL review code, which Microsoft assures us is representative of the changes made to the European game, it's safe to say that the lack of decapitations isn't a massive problem, but it results in some less violently emphatic encounters with bloodthirsty enemies. In other words, it's a shame, but it's not the end of the world.

    Interestingly, meanwhile, it appears that shurikens (throwing stars) have made it in to the European version of Ninja Gaiden, even if decapitations haven't, despite having been stripped from European versions of games as recent as Tenchu: Return From Darkness (also on Xbox).

    Ninja Gaiden is due out in Europe on May 14th. You can read our review of the American version here, and trust that in the absence of decapitations, the version you can buy is still more than worthy of that score.

    According to a spokesperson for Microsoft, Ninja Gaiden - sans decapitations - has earned a 16+ certificate from ratings body PEGI, whose website confirms the rating for most European countries (including Germany), with the exception of Finland, where it seems to be worthy of a 15.

     
  9. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    word hij ook in australie gecencureerd?
     
  10. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Geen idee. Wel weet ik dat GTA daar wel gecensureerd is (geen hoertjes ed), kan me dan bijna niet voorstellen dat Ninja Gaiden wel hier en niet daar gecensureerd worden. Ook ga ik er niet vanuit dat er 2 aparte PAL versies gedrukt gaan worden...
     
  11. Johnny_anoniem

    Johnny_anoniem Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me ook af wat de aanpassingen in Australie zijn... anders importeer ik hem wel uit Australie, aangezien ik een ongemodde Xbox heb.. Hoofdjes eraf hakken hoort nou eenmaal bij het zijn van een ninja :mad:
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ga er maar wel vanuit dat Australie ook gecensureerd word, aangezien die gewoon bij de PAL regio horen.

    Ik vind het overgens wel wat lullig voor degene die 'm preorderden. Die gingen ervan uit dat de game toch'normaal uitgebracht zou worden.
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Manhunt...GTA...etc.. etc... dat mag allemaal wel.

    Maar een Ninja met bloederige dodelijke acties is verboden!

    Ik snap het niet.

    Hoop dat ze echt 2 versies uitbrengen.
     
  14. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik baal hier echt ontzettend van, nu heb ik het gevoel als of ik een minder spel ga spelen.
    Ze hadden toch ook gewoon de optie er bij kunnen zetten, dat het automatisch is wanneer j ehet spel opstart, dat je geen hoofden kan afhakken, maar dat je dat wel aan kanpassen door een paar simpele handelingen in het optie menu


    IK BAAL
     
  15. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Hopelijk komt er nog een soort van code in die je in kan voeren zodat je nog wel met bloed/etc... de game kan spelen...

    Dat maakt het spel juist extra ruig.

    We kunnen op z'n minst blijven hopen.:)
     
  16. ludo

    ludo Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    of bidden :p LOL
     
  17. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Ah Godverdomme! :mad:
    Dacht net dat het niet door zou gaan, en had het spel al ge-preordered bij gcshop :mad:
    Godallemachtig, hier word je nou echt pissig van!! :mad::mad:

    I'm with Sab-Zero on this one :mad:
    Godsamme kutdag, en hij wordt alsmaar erger :mad:
     
    Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  18. GUnit 020

    GUnit 020 Coochie Crook

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    Hell no dat ik deze game hier ga kopen..

    Dan maar een import-versie kopen waar je de hoofden wel kan afhakken :p
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Die heb ik ook:+ (jup, ik moet wel up-to-date blijven... en dat gebeurt met OXM UK , PU , XBM , Donald duck;) )

    Je wacht ongeveer 3-6 weken op de game, maar ik heb geen haast.
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Die gasten bij MS smeken mensen gewoon of ze hun xbox laten modden.

    Ze wouden met de xbox toch een volwassen uitstraling?, maar goed dat ik nog niet besteld had :{, Wacht wel tot ik hem heel goedkoop vind ik X-bazar.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina