Ninja gaiden

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nilamo, 22 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Royal

Royal Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ninja gaiden dus NIET in europa kopen ... zoek wel of er een mogelijkheid is om de import-versie te spelen op mn eu boxje

2. Rodger Young

Rodger Young Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    het is niet de keuze van microsoft hoor, anders zou het bij de ntsc versie ook wel zo zijn.

3. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    vindt het ook klote, hopen dat australie onthoofdingen heeft !!

4. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jezus, fucking hell man.. Wat super lame :mad::mad::mad::mad:

Wtf is dit nou voor imbeciels?? WAAROM HEEL DE GAME VERKRACHTEN!! Zeker na het zien van Kill Bill had ik hartstikke veel zin om ook gewoon lekker hoofden er af te hakken.. Zit er btw nog wel bloed in? Let's hope so, anders is er helemaal geen fuck meer aan.. Maar dat zie die onthoofdingen eruit halen.. Wat is dat nou voor lame's.. Omg.. Kan er echt niet over uit.. Verheug je je ergens op.. Nu weet ik niet eens of ik NG wel ga kopen.. Echt heel triest dit.. Super triest.. Beter bundelt XBW met meerdere sites zijn krachten en laat MS weten dat dit nooit meer mag gebeuren! Schijt aan die duitsers..

5. Xatos

Xatos Grand Theft Auto

Leuk Bevonden:
    4
    Mooi gesproken! :cool:

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zou wel een saai spel zijn als je alleen hoofden af moest hakken.

Ik snap niet wat iedereen zich druk maakt, aangezien je dat onthoofden na 3 keer ook wel gezien hebt...

edit : Ik heb trouwens nog nergens gelezen dat er geen bloed in zal zitten ??

Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  7. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    khad um al gepreordered
    ik heb dur geen spijt van ofzo, tis wel balen natuurlijk
    maar het is toch nog steeds een leuk spel zonder bloed, maar het is natuurlijk wel leuker als het er wel inzit

8. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    :mad: ...dat is erg klote.
    Daarmee willen ze geweld voorkomen? Het levert juist meer op ;)
    Nu moet er onmiddelijk een cheat/optie komen om dat te verandere, anders gaat mijn geld naar een andere game (stelletje flikkers :{, we worden achtergesteld hierzo)

9. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Is het mogelijk om je preorder ongedaan te maken zolang het spel nog niet uit is? Anders wacht ik nog even af.. :{

10. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.078
    Mod-chip here I come... :mad:

11. T4rg3t

T4rg3t -IDR-

Leuk Bevonden:
    1
    Toen ik de filmpjes zag was ik helemaal hyper...
    Nu al heeel wat minder, waarom WIJ????
    Ik wacht af, en geef mn geld eerst aan andere dingen (die ik al wou hebben, maar omdat NG kwam uit had gesteld), en later vraag ik hier nog maar eens hoe dit detail de gameplay/visuals beinvloed. ;)

12. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    ah man, ik heb net gisteren het geld overgemaakt. Niet dat het spel me slechter lijkt. Maar ik vind dat gewoon dom, wat boeit het nou dat je wel of geen hoofden kan afhakken. Als je iemand keihard door zijn nek hakt is het hartstikke onrealistisch als zijn hoofd erop blijft. Wat een zeik gedoe hier toch altijd. Waarom??? Hij is nu voor 16+ en ik ben nu 15. Betekent dat soms dat die game te eng voor mij is??? Zou ik niet tegen afgehakte hoofden kunnen ofzo? Ik word ook echt geweldadig daarvan.:{ Ik heb nooit ruzie op school, ben ook niet agressief. Wat een onzin.

edit:
    Ik bedacht me net. Wat nou als wél aggresieve mensen die game hebben. Als zij zich kunnen afreageren in een spel, dan hoeven ze dat niet in het echt te doen. Dit slaat nergens op, maarja8)

Laatst bewerkt: 21 apr 2004
  13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.078
    Misschien worden ze juist wel aggressief door deze minne actie van censuur! ;)

Serieus, er zijn al zoveel games geweest waarin veel erger geweld voorkwam en die gewoon ongecensureerd in de winkels kwamen. Aan deze versie zal ik dan ook geen geld uitgeven. Ik vind het belachelijk dat we op deze manier opgescheept worden met een 'kinder-versie', alleen omdat héél misschien een PAAR mensen het geweld 'aanstootgevend' kunnen vinden.
    Op die manier wordt dus zeg maar de grote meerderheid de dupe van een klein aantal zeikertjes.

Gewoon zonde dus. Als Microsoft écht om de gebruikers gaf, dan zouden ze 2 versies uitgeven; 1 voor 16 jaar (gecensureerd, ook al ben ik het er dan nog niet mee eens) en een voor 18+ (ongecensureerd)

Echt bagger nieuws dit, en ik hoop dat dit geen nieuwe trend in Nederland gaat worden. Dit moet geen 2de Duitsland of Amerika worden.

14. Tivoli

Tivoli Ubersoldier

Leuk Bevonden:
    0
    met andere woorden, een duitse versie en een gewone versie...

ja, sorry, ik dacht deze te kopen, maar dan vannacht maar beter even de ntsc-versie afhalen en lekker met de onthoofdingen spelen...

gewoon een extra reden erbij om NTSCversies mogelijk te maken op je PALxbox...

15. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    wat illegaal is en hier niet mag worden gezegd

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.078
    Inderdaad, alhoewel mijn voornaamste reden om dit te laten doen, is om de dvd-functie regiovrij te maken :)
    Maar dit zal inderdaad veel mensen aanzetten om de ongecensureerde game te importeren of 'anders'.

17. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    simpelweg, een domme zet van MS

18. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Kom mensen, we gaan massaal een petitie maken tegen de Censuur-gekte van Duitsland. 8)

19. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    handtekeningen!!!!

20. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    ja niet dat dadelijk balkenende ook zo zielig gaat doen.!!>!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina