transformers!! De ECHTE!

Discussie in 'Algemeen' gestart door toiletboy, 13 feb 2003.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Damn, ik heb echt zin gekregen in deze game (het loopt allemaal door elkaar in deze thread maar transformers op de PS2 dus). Ik had het spel eigenlijk niet zien aankomen, en dacht dat het toch wel weer niks zou worden. Maar de filmpjes zien er bruut uit, en de previews zijn allemaal goed...

    Steker nog, al mijn Transformerherinneringen komen weer naar boven. Ik ging dus zoeken naar filmpjes en info over de game, en zag de nieuwe transformers, die zijn echt helemaal te gek. Ik heb deze besteld (en voel me weer als een kind):

    [​IMG]

    Edit:
    Voor zover ik duidelijk heb: Het G1 Transformers spel, waar deze thread mee begon is alleen op de PS2 en alleen uit in Japan. En het is geen goed spel, een typische licentiegame zeg maar.

    De Transformers (Armada) game is volgens mij een mengeling (heb de nieuwe serie nooit gezien) van G1 en Armada. De robots die erin zitten ken ik in ieder geval, dus dat wil al heel wat zeggen... Voorlopig verschijnt er dus geen Transformers game op de Xbox...
     
    Laatst bewerkt: 19 apr 2004
  2. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ah! Alternator Sideswipe :D Leuk bakkie, wacht maar tot je die Optimus ziet van dik 30 cm. hoog...Die staat bij mijn computer een joint vast te houden :D :D
     
  3. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een verrotte kkboel man...gatverdamme, ik lees die 1e page zo: YEAH TRANSFORMEEEEEEERS!!!!! GRUUUUUUUUUW!!!

    beland ik hier, wordt mijn feestje abrupt afgebroken :'-(
     
  4. Quarke

    Quarke mja erm sjur

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    1
    1 woord : Super

    :p
     
  5. Quakeball7

    Quakeball7 Quake forever

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor het geval je het nog niet wist....X-box? Echt niet he...Baal er ook stevig van als Transformer fan, maar het is door een Japans bedrijf gemaakt en Japan en X-box is nog steeds als vuur en water...Dat werkt niet bepaald goed samen...
    Best ruk, maar niks aan te doen...Je kunt natuurlijk altijd nog een PS2 aanschaffen...Alleen waarom je dat zou willen weet ik niet
     
  6. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Toch is er nog hoop voor mijn mede-Xboxers zonder PS2...;)

    Ik lees in het interview die MaNiAc E gepost heeft:

    "Right now"; dus wie weet, over een half jaartje is ie misschien op de Xbox...
    En dat het moeilijk te converteren is zeiden ze andersom ook bij Splinter Cell en Rainbow Six...
    En bij GTA is het ook goed gelukt.
    Dus...
     
  7. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    wat Quakeball7 zegt is logisch hoor, GTA is een amerikaans spel. Transformers een japans spel, en aangezien de xbox in japan niks is, is de kans klein dat een japans bedrijf ervoor kiest een spel op de xbox uit te brengen
     
  8. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Die japanse is maar een matig spel (van wat ik gelezen heb). Ik had het ook over die andere, die nu uitkomt op de PS2, die is niet japans. en die is nog beter ook...
     
  9. Lizardman

    Lizardman Wrrroaaarr

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er erg vet uit, alleen hadden ze bij deze game gebruik moeten maken van cellshading aangezien het hier om een tekenfilm-game gaat. Maar goed, dat is mijn persoonlijke mening dan. :)
     
  10. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor de mensen die weer de oude transformers willen hebben die ze vroegah hadden, PM me... Ik kan ze wel voor je vinden voor de NIET absurde prijzen die comic shops ervoor vragen :)

    Just being helpful ;)
     
  11. William

    William -

    Berichten:
    156
    Leuk Bevonden:
    1
    Off-topic:
    - GTA is ontwikkeld in Schotland door DMA Design/Rockstar
    - Transformers wordt ontwikkeld in Australie door Melbourne House

    Met andere woorden, er zit geen relatie tussen ontwikkelaar en of 't nu wel of niet op de Xbox uitkomt.
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Mja komt niet op de Xbox. Naar mijn weet hebben ze het wel geprobeerd maar kon het niet op de Xbox ofzo. Lompe shit dus, weten we meteen wat voor developer eraan werkt :{
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Prelude 2 Energon is wel vet. Heb m op de PS2 gespeeld. De Beast Wars op de PS1 was echt een schijtspel. Ik hbe btw alle DVDs van de transformers inclusief alle headmasters en targetmasters afleveringen. Deze zijn nooit in NL uitgezonden.
     
  14. Shockwave

    Shockwave Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi

    Ik heb 175 Transformers en voornamelijk G1 (uit de jaren 80) Die zijn nog het mooist en duurst :{
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  15. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kut is het dat ik nu weer aan mijn topic wordt herinnerd.
    Ik had me ZO verheugd op een G1 transformer spel en het gaat waarschijnlijk nooit komen :mad:

    Volgens mij zou je ook een meesterlijke RTS kunnen maken van een transformer spel. Of een GTA achtig iets, maar dan nog veel groter 8)

    Misschien dat het op de volgende generatie consoles nog is wordt losgelaten de G1 transformers...
     
  16. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het gewoon zelf ontwerpen. Het wordt mijn levensdoel :)
     
  17. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe heb je die bemachtigd? Op Bol.com kan je ook van die DVD's kopen, maar dat is generation 2 dvd's? Dus dat zijn niet de goede?
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Dit topic gaat nog steeds over Transformers: the game. Praten over de tekenfilmserie of het speelgoed kan in ASEL.
     
  19. toiletboy

    toiletboy Giggity, giggity!

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik, ik heb het topic zelf geopend. Je kan het alleen ook overdrijven..
     
    Laatst bewerkt: 31 jan 2005
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Noem het overdrijven, ik noem het consequent zijn. Anders is het namelijk ook niet goed ;)

    Aangezien dit topic in het games forum gaat, is het aannemelijk dat het over de game gaat. Waarom open je geen transformers topic in ASEL? Trek je gelijk een grotere doelgroep ;)
     

Deel Deze Pagina