Wat voor TV gebruikt de doorsnee XBOX'er

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Maas, 18 mei 2003.

  1. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je bedoelt 80 cm !
     
  2. Fruxxxano

    Fruxxxano Active Member

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    IK heb een tv van 51cm die een tijd geleden bij de aldi te koop was, hij was volgens mij €180,00 dus niet zo heel duur. het beeld is goed, alleen is het jammer dat er maar 1 rgb/scart aansluiting op zit (maarja, daarvoor zijn er splitters uitgevonden) Hij staat op de zolder, de tv beneden (breedbeeld) mag ik niet gebruiken voor mijn xbox, omdat mijn vader en moeder ook tv willen kijken, en ik vind het irritant om de hele tijd mijn xbox van de huiskamer naar de zolder te slepen.
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had donderdag vrij, ik naar beneden xbox aansluiten op de asociaal grote philips breedbeeld t.v.
    komt mijn moeder terug, die ziet weer allemaal dingen die er niet zijn.
    ja berend, door de xbox is het beeld weer helemaal slecht, eerst was het nog goed, etc. etc.

    maja ik heb een of andere iets minder asociaal grote t.v. op mijn kamer staan-mitshubisi, 'k kan er ook niks aan doen- en die doet gewoon zijn ding.
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had laatst mijn xbox op een plasma aangesloten. nou wat een k*t kwaliteit was dat. de kleuren waren echt niet mooi. ik speel liever op een gewoon breedbeeldje ofzo
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een 19 inch Phillips tv :)
     
  6. box_thijs

    box_thijs Guest

    ik heb een 17 inch deawoo :-S hij doet wat een tv moet doen en daar gaat het om ;-)
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik heb een tv van nokia(ja die maken ze ook)maar is al best oud.een jaar of 10 , maar hij doet het nog perfect en is lekker groot
     
  8. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    ik heb nu nog een sharp 37 cm, maar over een tijdje een mooie 55 cm.*)
     
  9. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zo een 14 inch TV. De beeldkwaliteit is erg slecht, de tv geeft wat spookbeeld. Ik heb mijn Xbox ook aangesloten op ons breedbeeld tv en geen spookbeeld en het beeld is veel mooier.

    Maar goed die 14 inch tv is ook 8 jaar oud en toen al was het een koopje, dus echt super kwaliteit hoef je van zo een tv niet te verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 20 apr 2004
  10. Quakeball7

    Quakeball7 Quake forever

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij een Scart blok wel...Zo heb ik de Dreamcast, Playstation2 en de X-box op m'n 50 HZ tv draaien in 60 HZ...
    Ik gebruik de TV op mijn kamer een 60 cm Grundig...Voor de Playstation gebruik ik de 70 cm Philips van mijn pa en ma...Beide zijn grootbeeld....We hebben geen breedbeelds er staan....
    Mijn broertje heeft een 100 Hz Philips en die kwaliteit vind ik dus echt niks...Geef mij die 50 Hz maar...Geen geflikker met het beeld en geen bibberende zooi...
     
  11. Quakeball7

    Quakeball7 Quake forever

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb trouwens een Dolby 5.1 en DTS surroundset van Sony erop aangesloten...Voor zowel TV als X-box en dat is dus VET COOL...Geluid is geweldig vooral met Halo...Je wordt beschoten van ergens achter je en je hoort het gewoon daat vandaan komen...Geluid en beeld vind ik even belangrijk....
     
  12. Lizardman

    Lizardman Wrrroaaarr

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vette breedbeeld. Vind het wel erg jammer dat er weinig games zijn die de optie bieden om hier gebruik van te maken. Voornamelijk bij multiplayer games is het erg handig om meer ruimte op je scherm te hebben.
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    op een akai tv op me kamer klein scherm helaas eerst beneden op grote tv maar ken daar niet zo vaak gamen
     
  14. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    minsyens 50 cm!!!
     
  15. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    37 cm, op mijn eigen kamer.
     
  16. Casperge

    Casperge Guest

    Ga je die toveren dan,tegen mij zij je dat je het geld nog niet had

    Beneden hebben mijn ouders een panasonic Quintrix,grootste non-flat tv op de markt.73 centimeter ofzo :cool: .Boven heb ik mijn eigen tv van philips,met volgens vele het tvtje met de beste geluid ooit(vvor een tv van 56 cm)
     
  17. unXist

    unXist F5 hoer

    Berichten:
    707
    Leuk Bevonden:
    0
    Een enorm oude Philips, maar wel 57 centimeter
     
  18. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu sinds een maand een Finlux 72 cm.

    Daarvoor had ik een Schneider 37 cm en die pastte nog op mijn plank :p, deze staat nu op een gammel brik ding dat uit gammeligheid uit elkaar kan vallen.
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo'n 37 cm TV'tje. Een grotere neemt te veel plaats in in m'n kleine kamer. :)
     
  20. Feodor

    Feodor Active Member

    Berichten:
    1.588
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Finlux tv met ingebouwde DVD speler + teletext. Kortom HELEMAAL TOPPIE. :)

    BTW wel een beetje raar dat een thread van vorig jaar omhoog gekicked wordt maargoed.
     

Deel Deze Pagina