classics voor 59.99

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door masterChief88, 7 apr 2004.

  1. X-Sarbon

    X-Sarbon ..::de-Meester::..

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    jah music store heeft af en toe vage prijzen

    voor de dreamcast quake3arena 74€
    kingdom hearts voor de ps2 69€

    maar over de prijzen moet je gewoon het personeel aanspreken en bij nader onderzoek worden ze aangepast :)

    fout in het systeem waarschijnlijk
     
  2. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij heel veel winkels zie je de gekste prijzen op de games staan. Daarom kijk ik meestal op de site van de winkel en bestel online en laat als dat kan in winkel klaarleggen, je hebt dan geen verzendkosten.
    Bij de Mediamarkt moet je een verkoper aanspreken, die verandert de prijs meestal voor je.
     
  3. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik ook eens gehad met een PC spel van 15 euro wat ze voor 49 euro verkochten, netjes de verkoper aangesproken en met spel naar huis gegaan en 13 euro betaald :cool:
     
  4. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Microsoft mag de prijs van 29.99 wettelijk gezien niet eens verplicht stellen. Is namelijk een mededingingsbeperkende maatregel.
     
  5. DA_richard_-

    DA_richard_- Jaaa

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    music store zijn focking naaiers jah gta double pack voor 70 euro, nba street 2 (toen die net uit was 70 euro) terwijl je ze bij intertoys voor 60 kon hale
     
  6. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    29.95 is een adviesprijs
    als ik iets koop voor m'n winkel mag ik er volgens mij zoveel als ik wil voor vragen
     
  7. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    je mag er idd zoveel voor vragen als je wilt maar het lijkt mij niet altijd verstandig om dat te doen
     
  8. DesertFox

    DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.560
    Leuk Bevonden:
    8
    :) heb ik ook heel vaak ja. ga er gewoon mee naar de kassa , en zeg ik :"hoort toch nu 40 euro te zijn, ipv 60 euro op sticker" *scan* , "ja inderdaad" is het dan meestal :)

    De stickeraars in de winkel lopen nog wel es achter, of slaan er een paar over.
     
  9. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn buurjongen had gister PD Orta gekocht bij de Dixons voor €69.95. Ik had hem voor 12,75 bij de Bart Smit (15% korting, je weet toch *) ) Dan voel je je toch zwaar genaaid.
     
  10. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    omg

    maar waarom koopt jou buurjongen een spel wat jij ook al hebt.je kunt het hem toch gewoon een keer lenen
     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat mag helemaal niet Tim1285... Microsoft heeft een maximale prijs gehanteerd van 30 euro voor die classics. Dan mag de Music Store er niet zomaar 70 voor vragen. Zou wel erg leuk zijn dan heh. Dan zouden ze dus ook 100 euro voor een normale Xbox game kunnen vragen volgens jou..
     
  12. Zilverpijl

    Zilverpijl GT: MVP4Riaz

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    11
    Klopt niet wat je zegt. De ADVIESprijs is 30 euro. Microsoft mag wettelijk gezien geen prijzen verplicht stellen omdat dit een mededingingsbeperkende maatregel is. Het is vanuit bedrijfseconomisch oogpunt misschien niet erg verstandig, maar de music store mag als ze willen 10000 euro vragen. 8)
     
  13. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de Regenboog in Maastricht zag ik Bloodwake voor 60 euro liggen en nog een paar 8)
     
  14. Darktwister

    Darktwister Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog geen Xbox maar wil als ik er 1 koop zeker Halo op.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik had ook zoiets,
    Ik kreeg Dave Mirra Pro BMX voor mijn verjaardag van een vriend van me (dat had iets van 8/9 € gekost dacht ik) En toen was ik de dag erna in de Dixons om een game te kopen en wat zag ik daar !! Dave Mirra Pro BMX voor 69,00 € :eek::eek:
     
  16. Lizardman

    Lizardman Wrrroaaarr

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het is voor die mensen die daar werken natuurlijk ook niet even makkelijk om op de hoogte te blijven van de prijswijzigingen, alhoewel het bij classics toch wel duidelijk moge wezen dat de prijs dan ook lager moet. Vaak zijn het ook de onwetende (vaak oudere) mensen die teveel geld betalen voor zo'n oude game.
     

Deel Deze Pagina