Weet iemand hier iets van?? Ik kwam namelijk net op de breedband portal van kpn en daar stond dit links onderin beeld: Zou wel weer gaaf zijn z'n challenge maar om welk spel zou het gaan... Bron: http://breedbandportal.kpn.com kijk links onderin beeld
Ik had op Gammo gezien dat er een PGR 2 challenge was. 3 beste van EU + 2 beste NA =winnaar krijgt 5000 dollar. Helaas is meedoen niet meer mogelijk.
Tis volgens mij in samen werking met Xbox, Ownage en Ducyco. Als je naar www.xboxchallenge.nl gaat kom je uit op de pagina van gamekings. Maar zouw het wel om een game challenge gaan want het zal niet voor niets XBOX challenge heten.
Nee je kan kiezen of je aan de pgr2 challenge mee doet of aan de topspin challenge of mischien wel allebei.
Ik heb me ook maar ingeschreven.... geeft me gelijk een rede om weer wat meer op Live te komen. Ik zal de training nodig hebben als ik wil meedoen voor de prijzen.
O o o , ik heb er echt zin in. Nu alleen nog veel oefenen voor PGR, en die scooter wordt van mij Maar het gaat natuurlijk om de eer.
Damn, jammer dat je ze beiden moet hebben... ik heb mijn top spin pas geleden verkocht... Waarom nou niet alleen PGR2
bij het inschrijven zag ik volgens mij pgr2 en/of top spin staan.. /edit: oeps, iets te snel geregistreerd, naja, ik kan dus niet meedoen, al zie ik nerges een cancel knop.