ik vind het eigenlijk wel jammer dat ik live 1.0 nooit heb meegemaakt, volgens mij kan je toen nog niet eens invites sturen ofzo Wordt trouwens je vriendelijkt uitgebreid naar meer als 100, (1000 ofzo) telkens als ik iemand wil toevoegen moet ik er ook weer 1 verwijderen.
pfffff ik schrok al, is er nu iets met mijn internetverbinding ofzo. Kep namelijk vandaag top spin van iemand geleend en ik wilde online gaan stond er dat ik iets moest instellen
Nog even en we kunnen weer op live! Ben benieuwd hoe de nieuwe features zullen zijn, komt er trouwens ook een nieuw dashboard? Of is dit niet bekend.. @Computerfreak (even offtopic): Ga je naar de finale in de Kuip? Ik kon geen kaartjes meer regelen helaas
13.01 GMT ging Live oflline, wij zitten in de tijdzone GMT +1 om 14.01 ging ie dus in NL offline en vandaag om 14.01 zullen we hopelijk weer online kunnen...hopelijk kan microsoft de drukte aan
... en toen was er ... zomertijd... We zitten op GMT+1, +1 uur zomertijd, oftewel GMT+2. Als het in Greenwich 13:00 is dan is het hier dus 15:00.
Nope dashboard veranderd ook niet ... maar je kan nu wel voicemessages sturen vanuit je dash board ... helaas kan ik het nog niet testen ... want ik ben nog aan het werk arme ik
Ik gebruik mijn Friends list toch nooit dus daar heb ik niks aan. Maar wel een leuke toevoeging voor degene die het wel gebruiken. Wat zal de volgende stap zijn? Een webcam?
tis wel handig, als je bijvoorbeeld druk aant spelen bent, en je 20 keer van dezelfde persoon een uitnodiging krijgt..
ik vind de update die ze nu hebben uitgevoerd echt helemaal nergens op slaan. Ik heb ergens gelezen dat je ook iets met msn kon doen maar daar kan ik helemaal niks van terug vinden.Goed werk Microsoft