Mensen, het moet vandaag zo ver zijn. MSN 6.2 zou vandaag gereleased moeten worden. Heeft iemand hem al en hoe bevalt het?
Zal vast niet zo veel verandering in zitten. Krijg leuk en aardig steeds maar popups dat ik nieuwe versies moet downloaden, maar vaak zit er weinig (zichtbaar) verschil in en verwacht van 6.2 dan ook niet veel bijzonders.
Dat zou me dus echt niet boeien. Ava is even leuk, maar om nou met een hele nieuwe versie te komen voor bewegende ava's
wat maakt het uit het gaat toch om het chatten en niet om je internet langzaam maakende zooi die er bij zit
Inderdaad, vanaf MSN 6 kon je je achtergrond van je chatscherm veranderen en kleurschema's veranderen. Nou, ik heb dat nog nooit gebruikt, staat bij mij gewoon op het standaard azur-blauw. Heel die poespas heb ik niet nodig...
Bewegende avater zou cool zijn. Dat ze maar zorgen dat ze minder storing hebben, want dat is de laatste tijd regelmatig.
Ja precies, en die reclame emoticoons links en onder weghalen, simpel maken, effectief zonder troep die je toch niet gebruikt of niet wil.
Hopen dat 6.2 dan wel werkt, 6.1 doet het namelijk niet op mijn PC, dus moet ik het nog steeds met 6.0 doen.
Ik. Hier downen: http://messenger.msn-int.com/Download Maar stel je niet teveel van voor, het enige wat ik tot nu toe heb ontdekt is een hoop onzin en nu ook smilies in je tekst vakkie... Het ergste is overigens dat plus niet meer werkt...