[N-Gage] Paar vraagjes..

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door being-xboxed, 22 apr 2004.

1. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb een paar vraagjes over de N-gage...
    1. Je kan toch ook singleplayer spelen?
    2. Hoe duur kost multyplayer?
    3. Hoe groot is hij nou eigenlijk?
    4. Je kan toch ook radio/ MP3tjes op bespelen?

Ik kan namelijk niks vinden op Inet... :confused:
    BVD...

EDIT: hoe duur kost hij nieuw?

Laatst bewerkt: 22 apr 2004
  2. J_Star

J_Star Your God

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ja
    2. je beld gewoon in op internet dus kosten per min denk ik!
    3. Hij is dik groot iemand in m`n klas heeft hem en je moet hem in plaats van waar het beeldscherm zit op z`n zij houde om te bellen dus dat ziet er debiel uit.
    4. Ja

3. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    1. ja
    2. geen idee
    3. - Gewicht: 137 g (with standard battery)
    - Afmetingen: 133,7 x 69.7 x 20,2 mm
    4. ja

check voor meer info: http://www.n-gage.com/en-R1/gamedeck/ngage/techspex/

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
  5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    THNX allemaal...

6. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Weten jullie ook hoe duur hij nieuw kost?

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er komt trouwens een nieuwe versie aan de QD, deze heeft minder functies is iets kleiner en je hoeft niet zo debiel te doen om te bellen. Verder kost hij tussen de 100-200 euro (prepaid)

8. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Hij kost 99 euro bij T-for Telecom en ook vast bij meerdere plaatsen omdat de N-Gage 2 uit gaat komen.

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    2. Hoe duur kost multyplayer?

Dat is verschillend, Maar het gaat over GPRS dus je betaald NIET per minuut, maar wat je binnen haald.. ligt aan je provider wat het per 1MB kost..

10. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    1. Je kan singleplayer spelen.
    2. Multiplayer kost je NIETS als je via BLUETOOTH speelt, dat is het draadloos verbinden van jouw telefoon met een andere telefoon in een straal van 10 meter. Je kan ook via GPRS multiplayer spelen maar dit gaat snel veel geld kosten.
    3. De grootte valt best mee, maar het is maar wat je gewend bent. De nieuwere versie QD, is weliswaar korter maar wel breder.
    4. Op de oude versie kan je inderdaad MP3'tjes en radio afluisteren, op de QD niet.

Hij kost nu 99 euro bij de BelCompany :).

Edit: Even om aan te vullen, de QD is NIET de N-Gage 2, deze is gewoon een gerestylede N-Gage en zal precies dezelfde spellen ondersteunen als zijn oudere broertje. De N-Gage 2 zal hoogstwaarschijnlijk aangekondigd worden op de E3.
    Bij de huidige N-Gage is het overigens niet vereist om zo debiel te gaan sidetalken, je kan er gewoon normaal mee bellen, je bent dan nog steeds goed te verstaan.

Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  11. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    Even snel vertelle wat GPRS dan wel inhoud... Tis een versnelde versie van WAP... alleen het voordeel is van GPRS dat als je op internet gaat met je telefoon hoef je NIET per minuut te betale alleen wat je binnen haalt en verstuurd...

Ik ben bang dat het in de vele euro's gaat lope als je geen Telfort hebt. Daar kost namelijk een mb iets van 1.49 terwijl je bij de rest meer betaald. Bij T-Mobile zowiezo. Bij orange betaal je 6 euro aan Share en dan ben je klaar. KPN moet je een bundel kopen en bij Vodafone ook

12. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon het best als je over bluetooth gaat gamen. Is ook erg leuk. Heb zelf ook een N-gage. Ik zou hem nu kopen als ik jou was; 99 euro is echt niks voor zo'n ding. Ik had hem voor € 200,-.

P.s. als je denkt dat die games voor de N-gage zo vreselijk duur zijn; ze zijn op een andere manier(lees :illegaal :+) voor nop te krijgen.

13. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    precies, gewoon ff zo`n memory card van een aantal MB kopen en je bent klaar. en idd via blauwtand is het gratis om te multiplayeren:+ maar ken jij iemand persoonlijk met een N-Gage?

14. Slofsky

Slofsky XBW.nl Redactie XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Maar met die illegale games kan je niet multiplayeren ;). Maar echt als je twijfelt tussen de N-Gage en de N-Gage QD zou ik 100% voor de N-Gage gaan.

15. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Bij telfort kost het echt geen 1.49 per mb, dat lijkt me veels te goedkoop. Ik heb vodafone en ik ben 12 euro per mb kwijt.

16. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas zelf een N-gage gekocht en het is een super ding, ik zal je ff wat leuke dingen noemen:

Voorzien van 256 mb geheugen
    Alle orginele n-gage spellen zijn daar op geinstalleerd
    2 Mp3 muziek albums en wat losse mp3tjes
    Vorzien van Smartmovie player (kan je xvid films op je telefoon kijken in breedbeeld met ondertiteling en stereo geluid, je moet hierbij je telefoon kantelen)
    Nou en nog te veel om op te noemen, met die smartmovie converter kan je dus complete speelfilms kijken een film van 1:45 minuten is ongeveer 100 mb dus je hebt nog genoeg ruimte over voor andere dingen...

Meer vragen kom maar ;)

17. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb nu al een poosje mijn N-gage maar ik kan er geen mp3tjes opzetten. Als ik de kabel in mijn PC stop zoekt hij wel de hardware maar hij kan geen stuurprogramma vinden. Wij hebben wel gewoon windows 98 volgens mij de eerste editie. Op je N-gage zie je wel als je connectie maakt. Ik heb ook al PC Suite op de PC gezet. Kan ik hier wat aan doen? Ligt het aan de PC of legt het aan de N-gage? Moet ik er wat voor downen? Bij voorbaat dank.

Wie er de oplossing geeft krijgt een 2 maanden live trial kaart.

Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  18. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wel over bluetooth...

Bij mijn XP pakt hij em automatisch, maar daar heb je natuurlijk niks aan... Die PC-Suite werkt bij mij ook niet echt lekker, ik heb geen bluetooth en geen infrarood poort. Heb je ook geen MMC kaart lezertje?

Die USB kabel die er bij geleverd is, word ook gebruikt bij sommige camera's.

Laatst bewerkt: 13 jun 2004
  19. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0

Je moet natuurlijk wel Nokia Audio Manager 2.0 installeren.
    Daarna heel wat keren je compu rebooten en de USB erin en eruit doen. Op een gegeven moment deed hij het toen wel. (geloof me, dit kan je niet systematisch doen; wat ik bedoel is dat je bijvoorbeeld maar 1 keer hoeft te rebooten en 1 keer hoeft te connecten met je PC: dat is systematisch. Zo werkte hij niet bij mij. Ik snapte er ook niks meer van!)

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Dat dingetje bij de taakbalk, Het ljiken 2 grijze stekkertjes, Als ik daar op druk staan er ook alleen COM poorten. moet ik veranderen? en hou doe ik dat?

Deel Deze Pagina