DTM Race Driver 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoneX, 26 mrt 2004.

  1. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand trouwens ook of het gebruik van een stuurtje de game ervaring verbeterd?
     
  2. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Als je een stuur wil, kan je beter voor de PC versie gaan. Meer sim is die uitvoering en ook geoptimaliseerd voor force feedback stuurtjes.

    Aangezien Xbox FF niet kent, raad ik een stuur af. Maar er zijn mensen die het wel leuk vinden met rumble en een stuur...
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Hijs ook verzonden!!! Moet morgen alleen van 9 tot 9 werken:'-( En we krijgen hem morgen binnen bij de Bart, moet er dus ook nog eens de hele dag tegen aan kijken zonder dat ik hem ken spelen:'-(
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De wagens zijn weer per klasse en circuits verbonden (als ik het goed heb gelezen ergens)
    Dus je kunt niet met een DTM wagen op een Open-wheels circuit rijden.
    Hetzelfde principe als in DTM 1 dus...
     
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    En terecht. Dan zouden de scoreboards veel minder boeiend zijn. Iedereen zou dan altijd de snelste auto van het spel nemen, voor alle banen.

    Nu is het leuk om juist met auto's te rijden die heerlijk bij de banen passen. Dus je kunt zelf de klasse kiezen waar 'je je op richt'. Op dit moment doe ik dat met DTM, later weer een andere klasse. Tof!
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kheb zin om beetje goed te worden in Zandvoort, nederlands trots hoog houden :)
     
  7. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    hehehe, bring it on! Voorlopig sta ik op #1, Gerbo op #5 en Go Ahead Eagles op #13. Gaat lekker toch!?
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Wacht maar :)
     
  9. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    net even gespeeld, en het ziet er heel goed uit... stuurt ook erg lekker... en snelheidgevoel is goed aanwezig. Wel irritant dat de camera niet iets verder naar achter kan.. ik hang bijna op de bumper :mad:
     
  10. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb het spel gisteravond op LIVE zitten spelen met een stel Nederlanders en kan melden .... helemaal top en super gezellig.

    Waar we alleen een beetje met z'n allen op moeten letten is dat, in tegenstelling tot PRG2 als je remt, je remweg (doorglijden) wat anders ligt. Hierdoor kom je veel sneller tegen elkaar aan met de zogeheten "uit-rem-acties". Je auto is dit keer nog gevoeliger voor schades, dus let een beetje op "wazige" acties.

    Gisteravond heeft namelijk iemand in de 1e bocht al vol tegen mij aan gereden en daardoor was ik niet meer in staat om door te rijden. Dus 100 meter rijden, 1 eikel in het spel en 6 ronden wachten tot je weer mee kan doen, is minder leuk.

    De groeten en tot LIVE !
     
  11. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vanmiddag even halen!

    Lijkt me ook wel tof om naast het racen een soort van destruction derby te houden. Proberen iedereen juist zo snel en hard mogelijk van de baan te rijden....

    Bij PGR was wel schade, maar dit heeft geen invloed op rijgedrag. Lijkt me wel lachen als er in beeld komt te staan:

    ....... has just been eliminated by Soeperfriek
     
  12. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Jap die eikels moet je ook altijd gelijk kicken uit je server, en als het kan bannen. Zij verpesten het hele spel, iedere keer weer!

    Krijg m nu dus vanmiddag, kmoet om kwart voor 1 naar school voor sportdag, dan kom ik terug... ff spelen en daarna optreden met mn band... dus er komt vandaag niezo gek veel van spelen maar goed :p
     
  13. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Muaja, lijkt me wel vet met stockcars op een oval ofzo. Maar niet met dtm op zandvoort en dat soort dingen... en het is een serieus spel dus ze zullen dat er nooooit in stoppen. Maar met wat nederlanders kan je dus wel leuk een soort destruction derby maken op ovals ofzo :D
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Uuuh in dat geval blijft er nog maar de helft van het huidige formule 1 veld over, hier is ook wel iedere correur al dan niet vol tegen een andere op gereden.
    Dat er eentje vol tegen je aan knalt kan gebeuren, dat is racen. Oké als zo'n persoon dit constant doet -> kicken, maar al na een keertje ...

    Is het spel singelplayer de moeite waard? Meer als deel 1, ik vond namelijk dat je hier weinig info kreeg omtrend je rondetijden, voorsprong e.d.
     
  15. patsem

    patsem zie hierboven

    Berichten:
    468
    Leuk Bevonden:
    2
    Met dat eerste ben ik het helemaal met je eens. Het is niet zo dat ik het express doe maar het blijkt in de praktijk vrij lastig om niet te botsen. Om nou daar iemand voor te gaan kicken.

    En de singleplayer is idd de moeite waard. Ik zit nu op 32 % en vindt het al vrij lastig. De computer rijdt ook aardig door om het zo maar te zeggen. Verder vindt ik het spel steeds vetter hoe meer ik hem speel.
    Het verschil tussen de verschillende klasse's is echt enorm.
    Mijn persoonlijke favoriet is op dit moment de Global GT light en als tweede DTM ( beide zeer vet en heel veel snelheidsgevoel)

    Damm echt een spel om ziek voor thuis te blijven
     
  16. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel dat ook niet, dat iemand je ff aan tikt maar wel remd hoort bij het racen maar iemand die vol in je zijkant ramd zonder te remmen terwijl jij al in die bocht zit is GEEN racen... dan moet je die ook gelijk kicken... of spook rijders, zelfde idee :)
     
  17. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Het enige waarom ik de game nog niet heb gekocht zijn de graphics.

    Zijn ze net zo goed als PGR2 en is er ook Anti Analiasing gebruikt ?
    Of puilen de lijntjes uit, en ziet het er niet zo goed uit.

    Want ik heb het spel op de pc gespeeld ( demo ) en daar zag het er echt niet uit. terwijl bij mij alles op het hoogst stond ( inc AA )
     
  18. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    wie heeft deze game vandaag gekocht? en wat vind je er in 1ste instantie van???
     
  19. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game ook binnen, vind 'em grafisch wel minder mooi dan PGR2.....maar er zit meer snelheid(sgevoel) in.

    Dus meer race-gevoel, ook omdat je nu races hebt met 20 auto's op de baan....wat het racen een stuk leuker en interessanter maakt dan met 8 auto's. :p
     
  20. RuffRyder

    RuffRyder 360º

    Berichten:
    1.328
    Leuk Bevonden:
    2
    He godver, dacht dat ik m'n pre-order had betaald, bleet het niet zo te zijn :'-(. Nog even wachten voor mij dus :'-(.
     

Deel Deze Pagina