Xbox Challenge 2004

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Novo, 20 apr 2004.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Denk dat veel mensen teleurgesteld zijn dat je PGR 2 en TopSpin moet hebben... lijkt een beetje op een verkoop truc maar goed :)

De MM3 challenge was echt heel leuk (vooral de finale) en had dat dus graag nog een keer gedaan.... helaas :mad:

2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Inderdaad, dat was erg leuk! Jammer dat hier niet zoiets is. Alles thuis.
    Jammer ook dat je beide games moet hebben. Zo maak je het deelnemersveld wel heel erg klein.

Wat je trouwens wel zou kunnen doen is met iemand afspreken die nou net die andere game heeft. En dan d.m.v. account recovery dat account van de ander naar je eigen xbox halen ;) Zo kun je samen spelen op 1 gamertag (ieder z'n eigen game).

Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  3. Gerrit

Gerrit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Regels zijn aangepast

Om iedereen weer blij te maken.... *)

De regels van de Xboxchallenge zijn aangepast. Je kan nu toch meedoen met maar één van de twee games.

Je maakt dan wel kans op de week en game prijzen maar niet op de hoofdprijs (een Xbox scooter). :mad:

Alle reeds ingeschreven deelnemers hebben hierover al een e-mail gehad om hun profiel te updaten. De nieuwe inschrijvingen kunnen selecteren aan welke challenges ze willen meedoen.

Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    *heeft geupdate :cool:

5. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag is de eerste PGR2 challenge begonnen, weet iemand waar je kan vinden welke ba(a)n(en) met welke auto('s) er gereden moeten worden? Ik kan het op de site zelf niet vinden en ik heb ook geen mailtje gehad waarin stond waar en mat wat ik moet rijden. BVD Novofogu

6. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Er staat nu wel iets...

Je moet een timetrail doen in Edinburgh, op Princess Street East met een Mini Cooper...

Je moet voor 17 mei een tijd neergezet hebben en je kan een Crystal Xbox winnen.

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  7. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Maar ik snap het niet. Je tijden kunnen toch niet ge-update worden? Ik bedoel, ik heb op die baan een tijd staan met mijn Porsche. Je tijd wordt alleen ge-update als hij sneller is. Nou met een Mini ben ik niet sneller dan een Porsche hoor...

Edit: lama, ben er al achter :cool:

Laatst bewerkt: 10 mei 2004
  8. Novo

Novo Nozz

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zijn de regels aangepast, je moet nu een timetrail doen in Edinburgh, op Princess Street East met een auto naar keuze in elke klasse. Dit vind ik echter oneerlijk :mad: niet iedereen heeft een TVR, en vallen er bijvoorbaat al mensen(zoals ik) af. :mad: :mad: :mad:

9. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Neej hoor de challenge is tijdelijk stop gezet, ze zijn in overleg, en ze proberen nu een oplossing te zoeken.

10. [JeLL!e] HALO

[JeLL!e] HALO Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Het zijn nu 1 vs. 1 challenges geworden!

Deel Deze Pagina