Nou lekker dan dat msn plus net geinstalleerd krijg ik gratis een zooi Spam en popups bij niet normaal startpagina weg enz enz ik krijg die mysearch bar niet weg met ad-aware en spybot iemand tips hoe wel ?
je had moeten aankruizen dat je de sponsor niet wil installeren, moeje ff op msgplus.net kijken, staat hoe je het weghaalt
Heeft die nieuwe plus voor 6.2 weer andere features? Of gewoon hetzelfde als voor 6.1 maar nu ook compatible met 6.2...
NIEUWS: Microsoft heeft de 6.2 versie weer van de sites gehaald, omdat deze nog niet goed was. Maandag 26 April komt dus de GOEDE versie uit. Nog ff w8en duz
Komen er dan nieuwe functies in? Want hij werkt wel goed ofzow, maar dan zullen ze wel wat nieuwe functies erin doen?
Testen ze tegenwoordig niets meer ofzo. Overal blijken veel foutjes en bugs in te zitten, nou ook weer met msn 6.2 Maak dan geen nieuwe versie als ie toch niet goed is en dingen die ze verbeteren zorgen weer dat er ergens anders foutjes in zitten. Hou het wel lekker bij 6.1
Die gebruik ik ook gewoon, nog geen enkele bug gevonden. Maar ook nog geen enkel verschil tov 6.1 dusja :{