Weet iemand meschien waneer ik nieuwe poptjes kan halen wnat ik heb er wel een paar gehaald maar nog niet alemaal heeft iemand meschien een lijst of zo waar je kan zien waneer je ze haalt
K heb ze allemaal, maar ik weet niet meer hoe k ze had gehaald. Het is een hele tijd geleden dat ik hem had "uitgespeeld"(k heb nog niet alle xtras zoals alle trophies) dus ik kan je niet echt helpen. Ik dacht dat je veel poppetjes kreeg voor het gebeuren spelen met die hand als eindbaas. Ook kreeg je mewtwo als je multiplayer langer als 24 uur achter elkaar deed ofzo. Dan moet je hem gewoon aanzetten op oneindig vechten en je tv uit doen. Dan na iets van 24 uur je gevecht beeindigen. Dan kreeg je een bericht dat je hem had. Maar bind me niet vast op die tijd. Het kan ook zijn dat het langer of korter was. 36 uur ofzo. Hopelijk heb je hier iets aan. EDIT: satan was me al voor.
Heb je em gewoon nieuw gekocht? Want als je dat hebt dan zit er een kaartje bij met een registratienummer erop. Hiermee krijg je nintendo vip punten maar bij dit spel meteen ook een handige online player's guide. Anders check: www.xcheater.com of www.captaincode.com .