verliest Fable aanhang?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wooffa, 5 mrt 2004.

  1. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    _O_ Korps _O_ U neemt me de woorden uit de mond.



    RESPECT!
     
  2. thepunkproject

    thepunkproject teh rookie

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat het aanhang verliest, gewoonweg omdat het te lang duurt voordat het uitkomt. Dan sterft de hype een beetje. Ik wacht er echter nog steeds met smart op.
     
  3. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk is het niet leuk dat de multiplayer optie niet door gaat. Maar dan zouden ze met Fable nog langer bezig zijn en gaan wij weer zeuren van: Waar blijft die spel nou, kan niet wachten enz enz. Dus misschien is het wel beter dat er geen xbox live functie er bij zit. Hoeven we minder lang te wachten.

    Mij kan het geen bal schelen of er MP er in zit. Ik kijk heel erg uit naar deze game.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2004
  4. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Of Fable gaat tegenvallen weet ik niet. Maar ik snap niet dat iedereen al roept te zeggen dat het een top game word. Hoe kun je nu aan een paar screenshots en trailers zien of het een gave game word? Het is altijd maar afwachten totdat de game uitkomt. Dan flink wat reviews lezen en dan pas kijken of ik de game zal halen. Nogmaals aan screenshots kun je wel zien wat de graphix zijn maar dat steekt natuurlijk wel af tegen het belangrijkste wat een game moet hebben....GAMEPLAY!!!
     
  5. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Woohoo! Eindelijk ook iemand die daar net zo sterk over denkt als ik. Mafia is bijvoorbeeld ook nix qua graphics, maar het is wel een heel leuk spel!

    Marja, m'n eigen mening heb ik nog niet gegeven in m'n eigen thread....dus bij deze:

    Dat de mp weggelaten wordt is natuurlijk wel zonde, een mp voegt meestal toch heel wat speeluren toe aan een game. Toch denk ik dat die extra speeluren overbodig zijn bij een spel [RPG] als Fable.
    Ook denk ik dat Lionhead/BBB wel waar gaan maken wat ze hebben gezegd dat ze zouden doen, maar ik vind het nu allemaal niet meer zo revolutionair klinken, alsof er al jaren zulke spellen zijn. In het begin was dit voor mij gevoel wel anders...

    Mijn conclusie: Blijft een heel vet spel, een topper...maar het klinkt gwoon niet meer zo revolutionair als in het begin
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2004
  6. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb liever dat ze de SP perfectioneren en de MP bewaren voor Fable2, dan dat ze deze game half/half maken. Dat zou heel het wachten voor niks gemaakt hebben. Goeie zet van Moulineux!
     
  7. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoef hem al niet meer zonder een live functie erin
     
  8. FeaR

    FeaR Inside you ...

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk zelf wel dat het aanhang verliest, het steeds uitstellen begint bij de meeste mensen echt irritant te worden. Ikzelf ben nooit zo geinteresseerd geweest in Fable, het is wel de koop waard denk ik, maar ik heb nooit echt vertrouwen gehad in de ontwikkelaar van het spel, Black & White was echt belachelijk imo ... en zo goed ziet Fable er ook niet uit hoor .... geef mij maar Sudeki ... niet dat Fable slecht is ofzo hoor, het concept is origineel maar dat was Black & White ook .... tjah afwachten hè?
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2004

Deel Deze Pagina