Niet dat dat veel zou uitmaken. De consument heeft weinig tot geen vertrouwen in de N-Gage, dus waarom zouden ze zijn opvolger kopen? Dit hele N-Gage gedoe van Nokia is gewoon gedoemt te mislukken. Helemaal als de PSP is uitgekomen.
is wel grappig je kunt gewoon die kut n-gaze spellen op andere mobiels spelen heb ik gehoord zelfs oudere nokia`s N-gaze 2 gaat net als 1 floppen. Gewoon een PSP kopen dat wordt denk ik wel wat.
Dit werd ook gezegt dat van de xbox, oordeel niet te snel anders ebn je net zo slechts dan die klote fanboys rond 2002 met de lanch van de xbox. oordeel nou eens een keer niet te snel!!!!
originele ngage spellen zijn niet speelbaar op oudere telefoons, hebben ze gewoon de cpu kracht niet voor..
Als ik kan kiezen tussen de PSP, Nintendo DS/opvolger GBA of de N-gage 2, dan is de keuze snel gemaakt.
in de pu stond dat de psp pas op z'n minst halverwege 2005 komt.......dus nog wel ff wachten jongens en meisjes.......
Geen camera, geen radio, geen mp3 speler. Dit alles om kosten te drukken. Zijn geruchten maar wel geloofwaardige geruchten. http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=343845
Dat is omdat het de firmware is van de 3650. Lees m'n link... Edit: Ik hoop wel dat er eentje via pop-port mogelijk is, geen camera is toch een van de minpunten van de huidige N-Gage.
sorry dat ik het zeg hor.. maar als ze van deze n-gage een succes willen maken moeten ze toch echt wel meer erin stoppen dan dat in de psp of de gba/ds komt.. dus eigenlijk MOET er een camera in.. MOET er een mp3 speler in er MOET radio in en blue tooth is ook wel super vet..
Dit is niet de opvolger van de n-gage. Het is een soort verbeterde versie van de n-gage 1. De opvolger wordt misschien op de E3 aangekondigd.