Voor diegenen die geen XBox Live hebben (zoals ik), maar toch SC online willen spelen is er dus xboxconnect, of bijv. xlinkmessenger. Zijn er ook anderen die hierop spelen? Zo ja, verzamel je hier! Het heeft in mijn ogen geen zin om dit in het centrale Splinter Cell threadje te gooien, omdat de meeste mensen daarin (denk ik) op XBox Live spelen... Mijn nick is in ieder geval eduardtee (geen fantasie, helaas), ben een newbie en heb eigenlijk een totaal gebrek aan skills... Uitnodigend om een potje tegen me te spelen, toch? ;-) Ik heb het nu een drietal keer gespeeld, maar ben nog steeds waardeloos Dus ben ik eigenlijk op zoek naar ofwel mensen die net zo slecht zin als ik, of die gewoon i.h. algemeen zin hebben om een potje te spelen...
moved ----> xbox gaming.... Dit subforum is alleen bedoelt voor het bespreken van live ervaringen. geen illegale praatjes... post van bullit nl is verwijderd
In normale taal , Je kan er mee online spelen,hij laat je xbox denken dat je aan het system linken bent met een andere xbox Ik heb het ook gedaan , maar het is toch veel laggy'er dan xbox live
Downloaden, installeren, poorten forwarden en klaar.... Zoek maar op http://www.xbconnect.com/ ... Wat me overigens opvalt, is dat er vrij weinig Nederlanders op xboxconnect te vinden zijn... Op wat voor tijden spelen jullie normaal gesproken? Ikzelf meestal vrij laat op de avond, rond 23.00 o.i.d.....
klopt ... daarnaast lopen er cheaters rond en mensen met een te trage connectie ... maar ja ik speel zo af en toe nog Halo ...
Ik speel op XBC en me nick is: GeneralsSuxxeR Ik heb wel vaker bij een game gezeten van Killa8ee. Maar die lag valt reuze mee hoor. Als je met mensen met hoge pings speelt, tja gek he dat et lagt. Maar ik heb misschien ook mede dankzij mijn goede ADSL verbinding weinig tot geen lag. Ik speel meestal rond 8/9 uur. Voeg me ff toe en dan gaan we ff spelen.
Mag je op Xbox connect de zelfde nickname hebben als bij Xbox Live? Want ben van plan om Xbox live te halen.
Ja, ik ook wel is... Maar het kost altijd wel veel moeite om een spelletje te starten Tuurlijk , Xbc is heel wat anders dan Xboxlive