Sorry hoor, dit vind ik dus echt zielig. Iedereen klaagt: Waar blijft Vliegtuig, etc. Dan kom ik terug (ik had nml. virus+serveronderhoud XBW) , stuur ik naar iedereen een pm, komen er maar 4 mensen opdagen, dus ik las het toernooi af. (Wat een spannende race met z'n 4en, die er niks voor hoeven te doen.) Dus..Sorry: - Cole Trickle / Rocky II - dop master / Dop Master - Amarant / Dutchpimp
Ik heb em vandaag in de bus gekregen, trouwens, hij was gister al in FRS en Dixons, nu ONTOPIC verder!
Doe mee. Wel wil ik eerst ook een beetje de gelegenheid hebben om de SP door te spelen (wil niet als een grote stofzuiger iedereen van de baan poeieren, is niet goed voor de funfactor denk ik ). Op zijn vroegst volgend weekend starten een idee? /edit hosten kan ik wel eventueel
Ik kan tot maximaal 10 man hosten, bedankt voor het meedoen in ieder geval! Heeft iemand een scriptje ofzo om de race's in te loten?
We kunnen ook een indeling maken naar baantijd. Iets van 1ste,3e,5e,7e,9e,11e,13e,15e bij elkaar. En de 2e,4e,6e.. bij elkaar. Dan zijn de groepen ongeveer gelijk kwa niveau.
Ik wil ook wel mee doen. En Cole Trickle: de colisions staan toch uit? Dus je kan toch niet "iederee van de baan poeieren"? Of ben ik nou gek...
Nee, dat doe ik expres. Anders krijg je altijd die gasten die je de eerste bocht eruit beuken. En geloof me; dat is niet leuk!