Verschil gfx met de box en de cube

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Flood, 20 mei 2002.

1. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik bedoel dus dat ik 99% van de gamecube games vin stinke en dat is bij de xbox niet zo, die games spreken me veel en veel meer aan

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1

3. Marinus

Marinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op Koob, Pokémon is van de laatste 4-5 jaar, zelfde geld voor Wave Race. En Pikmin wordt waarschijnlijk ook best groot...

En wat jij zegt over uitmelken klopt ook niet. Neem Mario 64, dat spel is zo totaal verschillend van de vorige Mario op de SNES (Mario World) en Mario Sunshine wordt ook weer totaal anders dan Mario 64.
    De twee Zelda's op de N64 waren ook heel verschillend. Bij Majora's Mask lag de focus veel meer op het tijdsreis element terwijl dat bij Ocarina of Time juist lag op het verhaal en een grote wereld verkennen.

Nintendo melkt zijn concepten niet uit maar doet er juist steeds weer iets nieuws mee waardoor ze interessant blijven en altijd goed verkopen. Het is niet voor niets dat ze steeds zulke goede recenties krijgen. Echt uitmelken is steeds precies het zelfde soort spel maken en daar zo veel mogelijk geld uit proberen te slaan zoals 3DO met Army Men doet.

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ow Cyberlaui..
    Kan ik mee leven..
    Heb hetzelfde gevoel nu!!!

Whaahhaa...
    3DO...

Army men is mijn favo game..
    Hoop echt dat die op de Xbox komt...
    Army Men rocks!!!!

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Meheh, dat was best lang geleden,

ja pokemon is groot, geeft wel goed het genre aan. Van dat uitmelken wat jij zegt is ook waar, maar ligt er maar aan hoeveel je van dat soort games houd...

Ik vond het ook prachtig vroeger, maar nu kan het mij echt niet meer bekoren. Ik vind Nintendo een uitstekend bedrijf voor hun doelgroep, maar niet voor mij persoonlijk.

6. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

gamecube kan veel, maar xbox kan meer

7. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo kan je het ook formuleren....
    Héhé..

Gamecube is klein en paars..
    Xbox is groter en groener...
    The Incredible Hulk onder de consoles!!!

8. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo.
    De DC is mooier dan de PS2,ok?
    De DC is mooier dan de GC,ok?
    De DC is mooier dan de Xbox,nee?

Hoe krachtig is de DC eigenlijk?
    Het komt dichtbij de Cube graphics en zelfs soms wel beter.

9. xforz

xforz Guest

dreamcast = net zo mooi als ps2!

10. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

volgens mij zijn de cube en ps2 tot meer in staat dan de DC

11. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    1 = XBox
    2 = Gamecube
    3 = Dreamcast
    4 = Playstation 2

12. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
  13. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk eindelijk eens een artikel waar ze zich niet onderuit kunnen komen, met goede redenatie en alles:D

14. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Yah, ik ben 't er mee eens, ik vind Nintendo ook niks innoverends doen...

15. Smash_brothers

Smash_brothers Gamecube ONLY

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je dat artikeltje is bullshit, Kijk denk je dat nintendo alle toppers gaan aankondigen terijl de toppers van dit jaar nog moeten uitkomen Yeah rigth. Kijk spellen zoals perfect Dark zero, mario kart, Mario tennis, Kameo, Donkey Kong Racing etc.etc. Zullen dan meer in het licht staan dan toppers die nu moeten uitkomen. Kijk het slimme is em juist dat ze nog wachten hoe de eerste toppers echt klaar is en dan beginnen ze aan de volgende toppers. Kijk third Party developers kunnen dan nog tussentijds ook tospellen maken als ze dat willen. Daar zijn die third-partys dan ook voor. En ik weet dat nintendo nu opeens veel meer steun krijgt dan de n64 tijd. Dus de 2e rangs toppers moeten ook nog komen dus...........ARIKEL is bullshit

16. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    what the hell is een "arikel". Is dat een kontgat soort of zo?

Anywayz, wat versta jij onder toppers. Mario Kart? Donkey Kong? Als je goed had gelezen, hadden we het over iets innovatiefs en niet een nieuwere versie van Mario Kart. Halo, dat is nieuw, dat is een geheel nieuws spel, met een heel ander idee dan welke huidige fps dan ook. Ik heb ook een gamecube, dus niet denken dat ik het niet weet. Speel als sinds mijn 5de op consoles en ken nintendo ook door en door. Maar ze komen altijd met dezelfde koek, ok het is geweldig om mario in een nieuw jasje te zien. Maar dat is het ook, een nieuw jasje. Meer niet, maar ook niet minder. Resident Evil daarentegen is wel een stap de goeie richting op, ik hoop dat ze vanaf daar kunnen bouwen. Laten we maar duimen :{

P.s. wat gebruik jij toch vaak "Kijk" in je zinnen zeg, sjees.

17. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Voor jou is het bullshit, voor mij niet. Niemand zegt toch dat het artikel de waarheid is? Je bent het er mee eens of niet.

Het artikel zegt dat het allemaal de zelfde koek is, en daar ben ik het mee eens, Mario en de rest van de Nintendo franchises, ze komen vrij sporadisch met iets nieuws aan.

18. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een artikel... :eek:
    en ik ben het met hem eens, Nintendo komt idd altijd met hetzelfde! niet dat die spellen niet leuk zijn, integendeel, maar wat creativiteit is wel nodig

19. inflatable

inflatable Who's your daddy?

Leuk Bevonden:
    0
    2 aankomende Xbox titels hebben de prijzen gewonnen voor meest inovatieve game op E3 2002..

I rest my case.. :cool:

20. Smash_brothers

Smash_brothers Gamecube ONLY

Leuk Bevonden:
    0
    PFFF creativiteit. Nintendo is wel 1 van de bedrijven die echt creativiteit hebben. Iets innovatiefs. Ok is dat wat anders, maar Pikmin. Is dat dan niets innovatiefs . En wat maakt het uit of ze niks innovatiefs kunnen maken. Daar zijn 2nd Partys toch meestal voor lijkt mij. Sony doet dat toch ook met Gran Turismo 1,2,3.
    Nou das lekker innovatiefs.

Sega aka Sonic games.????
    Ja innovatiefs
    Rare heeft dan daarom ook Fox in een adventure gedaan, omdat het ff iets anders is. Niet innovatiefs, maar wel een bekende naaam. SIlicon Knights aka Eternall Darkness. Is dat niet wat nieuws. En wat denk je met 3rd. Die maken toch ook eens wat innovatiefs en bepaalde spellen komen toch ook voor de GC.
    Trouwens wat boeit het nou dat het niet iets innovatiefs is. Zolang het maar goed verkoopt stopt nintendo echter niet.
    Rare komt ook wel nog later met iets innovatiefs zoals Kameo.
    Soort volwassen pokemon. Is dat ook niet iets vernieuwend.
    Maar ja laat maar zitten ik kan mensen op deze forum denk ik niks wijs maken :)

Deel Deze Pagina