Kritiek op forum van mijn kant

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Demolition-Man, 27 apr 2004.

  1. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is het handig om hier suggesties te geven over de layout van de frontpage of het forum.

    De frontpage is erg gaaf geworden imho, maar het forum is erg onoverzichtelijk en past totaal niet bij de XBox-stijl. Hieronder een aantal punten waarvan ik denk dat die veranderd moeten worden, misschien kunnen jullie er wat mee.

    1. Kleur. Wat is er gebeurd met de mooie groene forumkleur? Ik heb nu echt het idee dat ik op een PS2-forum zit.

    2. Last post aanduiding in forumoverzicht. Had het vorige forum ook, maar dan zonder het betreffende topic erbij. Alleen tijd en user moet genoeg zijn denk ik.

    3. Bulletinboard afbeelding voor de subfora. Het is gewoon ronduit lelijk. Probeer hier een mooie groene X van te maken zou ik zeggen.

    er zijn nog wel meer punten, maar daar kan ik nu zo 123 niet opkomen. Zoals ik al zei: de frontpage is erg gaaf geworden, maar het forum ziet er imho erg amateuristisch uit.
     
  2. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht dat het forum nog een xbw skin zou krijgen, maar ik vind het er wel beter uitzien (de basis dan, natuurlijk wacht ik met smart op een mooie groene kleur 8))
     
  3. Rinus

    Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.561
    Leuk Bevonden:
    4
    Zoals Kobold al in een eerder bericht zei, dit is nog een placeholder.
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  4. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    De basis is zeker goed te noemen, maar met een sxbopx skin zal het zeker beter worden, hulde

    Nog 1 vraagje, heb een klein probleempje, ik wou mijn avater wijzigen, maar heb niet goed gekeken, en heb hem nu verwijderd, maar zie nergens een optie om een avater te selecteren :confused:
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  5. Freakezoid

    Freakezoid Aarghhh

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    2
    Probleem heb ik ook...
     
  6. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je nou de vele berichten of gewoon het nieuws op de main had gelezen, had je kunnen weten dat dit gewoon tijdelijk is.
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    zou misschien die functie gefixed kunnen worden dat elke keer dat je op de frontpage zo'n forum pagina opend hij dat in hetzelfde scherm komt?
     
  8. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vind V3 echt wel beter geworden en dit forum is toch maar een placeholder dus het komt zeker goed!!
     
  9. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Kun je op http://archief.xboxworld.nl/forum/profile.php?do=editavatar geen nieuwe avatar uploaden? Zo nee, kun je een screenshot mailen naar bugs@xboxworld.nl net wat je daar precies ziet.

    Daarnaast:

    Dit is het standaard vBulletin 3 design, dat ik ook _zeer_ lelijk vind. Dit wordt nog veranderd
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  10. McGreen

    McGreen The Iceman

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee lukt nog steeds niet, als ik vanavond thuis ben zal ik wel even mailen
     
  11. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    aah, gelukkig is het tijdelijk jah. ben wel blij met de vernieuwingen van het hele XBW.nl gebeuren. knap werk jongens
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Wat ik ook nog mis is een link vanuit het forum terug naar de mainpage van Xboxworld.nl
    Dat zat op het vorige forum wel, maar dit is een placeholder dus ik hoop dat die optie er nog in word verwerkt, want het is heel wat makkelijker dan steeds maar weer een stuk weg te halen in de adres balk! ;)
     
  13. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Wat een geklaag zeg! Ik vind dat het xbw-team puik werk heeft afgeleverd. Chapeau! :)
     
  14. Egamer

    Egamer Je weet waarom

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nog 1 tip, Maak het forum duidelijker, het word steeds moeilijker zoeken voor mij. :mad:
    En nog 1, Maak de kleur niet blauw, maar groen!

    Maar de website van XBW, *Applaus!* _O_
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  15. bary_nl

    bary_nl Longhorn

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb die avatar mailtje al gestuurd. :).

    Ik hoop dat de XBW design snel komt. Maar waarom is de memberlist functie uitgeschakelt?
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe bedoel je duidelijker? Als je eenmaal aan de nieuwe functies en layout van vBulletin 3.0 gewend bent is het juist eenvoudiger en duidelijker imo.

    En voor de zoveelste keer, de kleur en het uiterlijk van het forum is slechts tijdelijk.
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Moeilijker zoeken.. mwuaha

    Misschien is het nog niet iedereen opgevallen maar je kan voortaan zoeken binnen 1 thread. Bovenaan elk topic staat "Search this thread" - Handig voor het Morrowind en andere grote threads :D
     
  18. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Cool welke kleur krijgt het dan ? "groen" ;)
     
  19. Ik vind het forum juist wel mooi zo! Alleen de kleur...

    Maar dat gaat veranderen dus dat hoef je niet meer te zeggen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 apr 2004
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Waarom zeg je het dan :confused:
     

Deel Deze Pagina