[DTM2] cheats gezocht

Discussie in 'Algemeen' gestart door geertbargeman, 24 apr 2004.

1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    ik ben nogal lui en heb geen zin om alles zelf uit te spelen. Heeft iemand al de cheats voor de bonuscode: 9689
    Zou die dan zo vriendelijk willen zijn om hier die codes neer te zetten?

mvg,
    geert :)

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    als je je hier registreerd krijg je 2 gratis cheats van codemasters.

3. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Elke disc heeft z'n eigen code, waarmee je de cheatcodes kan kopen op www.codemasters.com/bonuscodes (kost zo'n e4,20).
    Elke disc heeft dus ook verschillende cheatcodes. Ik denk dat de enige oplossing is om ze inderdaad te kopen of om via een Action Replay (of soortgelijk apparaat) een save game te downloaden waar alles is unlocked.

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Beetje flauw die cheats. Er is (zijn) meerdere die op live werken en daar de scoreboards vernielen...

5. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    wat doen die cheats dan?? bij de eerste dtm!! had je niet echt cheats die de gameplay in jou voordeel brachten!

6. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    superboost (zegt genoeg denk ik) en RWD/FWD. Vooral de laatste is fout. Dat wijzigt dus de aandrijving bij je auto. Bijvoorbeeld V8 supercars zijn achterwiel aangedreven en met de cheat wijzig je dat naar voorwielaandrijving. Nu lijkt dit niet echt interessant, maar het schijnt echt 4/5 secs of meer per ronde te verschillen. Zelf heb ik geen cheats, dus dis van 'horen zeggen'.

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    voor de eerste DTM RD had je een klein programmatje waar je je bonus code in kon voeren en die je dan alle cheats gaf die bij deze bonus code hoorden.Heb al gezoch maar voor deel 2 is dat programmatje nog niet uit

8. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kheb die cheats alleen gekocht zodat ik kan hosten met alle auto's. Die andere gevallen heb ik 1x geprobeerd in single player en kvond het helemaal niks.

9. Schumi The Best

Schumi The Best Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie koopt er nou zo'n spel als je lui bent.
    Je moet er maar niet aan beginnen als je weet dat je lui bent.
    Als je alles voor die codes overhebt dan moet je ze maar kopen of je moet hem iemand anders uit laten spelen :cool:

10. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    toch niet lui

toch niet zo lui als ik dacht :) ben al over de helft O-)

11. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    code

en jij had toevallig de code 9689? :)

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Met dit spel is cheaten toch niet echt nodig? De single player is tot een zekere hoogte toch goed uit te spelen, bovendien: waarom wil je een klasse hosten waarin je nog nooit hebt gereden?

13. Cpt Grass

Cpt Grass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    erg flauw ja die cheats................................

14. Nemhauser

Nemhauser Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Je kan in Single Player ook alle klasses rijden in Free Ride als alles unlocked is. Dat is wel leuk. Voor de rest; ik heb voor alle wagens betaald en ik zal ze gebruiken ook.

@Geert
    Nee, ik had 0324

15. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hou persoonlijk niet van cheaten en al helemaal niet op Xbox live maar voor sommige spellen is het wel leuk als je ze hebt uitgespeeld of niet echt zin meer hebt om verder te spellen.

Codes voor DTM 2 (alleen het idee al dat je naderhand moet betalen voor de codes van een spel wat je al gekocht hebt :mad: )

Kies je eigen bonus access code:

Gebruik de volgende truck om je bonus access code te veranderen. Bijvoorbeeld als je de bonus acces codes van “3803” wilt gebruiken maar jouw bonus acces code is anders. Verwijder je DTM2 gamesave van de hardeschijf en start het spel opnieuw op. Nu krijg je een nieuwe bonus access code. Herhaal dit proces tot dat je het desbetreffende nummer hebt.

Voer de volgende cheats in bij *Options* scherm onder *Bonus*
    Let op! elke spel heeft zijn eigen unieke *bonus access code* Alleen de cheats met dezelfde "bonus access code" als de jouwe werken.

Code:
    [B]Alle auto's en banen:[/B]
    Gebruik [B]XCHAMPS[/B] als code of [B]CHAMPS[/B] (heb zelf nog niet getest)

[B]Bonus access code "0798"[/B]

AFRDKGIT: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    EJEUBCQP: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    CWVFUETA: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    MNEYYXVK: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    EZXYFQWV: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).

[B]Bonus access code "1335"[/B]

LRCHMRVV: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    GXZCYULV: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    LBHXHAUV: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    DEPEUBUX: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    ILKGNSYX: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    RQPJVUDH: Alle “cutscenes”

[B]Bonus access code "1802"[/B]

HZOLQCKO: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    FRKBMNAN: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    VJMECNYO: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    NYSGKJKW: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    VRWZULGR: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    KTQMSHYI: Alle “cutscenes”

[B]Bonus access code "3803"[/B]

FRKBPWYY: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    HZOLAQEZ: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    NYSGFPXE: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    VJMEHNZR: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    KTQMNLEY: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    VRWZMNGW: Alle “cutscenes”

[B]Bonus access code "4707"[/B]

KTQMDZYI: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    VRWZWIIE: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    NYLLXYMT: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    OYKAKZJQ: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    FRKBNMUE: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    HZOLMXZN: Alle “cutscenes”

[B]Bonus access code "6068"[/B]

VTFLCBEN: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    OTNUUYYY:  Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    TKDSPYHV: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    NXJGVUOI: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    AMYKURRW: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    KRCQTBPU: Alle “cutscenes”

[B]Bonus access code "7018"[/B]

TSCNJDRS: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    UDFCGFCM: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    NULPUXTH: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    ZRIGBHBY: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    XGAAYRSP: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    BAAAQEPU: Alle “cutscenes”

[B]Bonus access code "7782"[/B]

CUWARUOH: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    FQLNBJXJ: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    OFBRQWSP: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    COSOMIUB: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    LEWAOURV: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    IHYGJMBG: Alle “cutscenes”

[B]Bonus access code "8426"[/B] 

NYOOTWCF: Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    NYOOTWCF: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    LLNWUGXT: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    DBXLYJUU: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    GFNPIDBY: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    WVUMRQMJ: Alle “cutscenes”

[B]Bonus access code "9535"[/B]

LRCHBQJ:  Alle auto’s en kampioenschappen behalve de laatste 3 bonus kampioenschappen.
    GXZCDRMQ: Alle auto’s en de 3 bonus kampioenschappen.
    LBHXBAAA: Verdubbel de verkrijgbare pk’s voor alle auto’s (inclusief de AI auto’s).
    DEPEXGAA: Verwissel voorwiel aangedreven auto’s naar achterwiel aangedreven auto’s en omgekeerd.
    ILKGJIGV: Auto’s zijn onverwoestbaar (geen schade).
    RQPJZZOU: Alle “cutscenes”

@Nemhauser misschien dat jij je bonus access code voor "0324" wilt delen met mede Xbox gamers :D maar kan begrijpen als je dat niet wilt je hebt er immers voor betaald.

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  16. WarriorSan

WarriorSan Somewhere in the system...

Leuk Bevonden:
    1
    oja had dit ook gevonden op internet maar weet niet of lukt want heb nog niet getest:

Any Car, Any Track on LIVE
    It's possible to race any car on any track on XBOX LIVE. Follow these steps:
    1. Create a session.
    2. Go to "settings".
    3. Select the series with the car you want to race (ex: DTM).
    4. Press A to select that series.
    5. Press "continue".
    6. Go back to "settings".
    7. Select the series with the tracks you want to race (ex: StockCar).
    8. Press A to select that series.
    9. Do NOT press continue. Go back into the series selection screen.
    10. Select the series you had previously (ex: DTM).
    11. Press A.
    12. Press "continue".
    13. Go to "track"
    14. Press "X" to "reset championship"
    15. Go to "track"
    16. Select the track you want from those listed (ex: Texas)

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ik bomhard mijn best doen. Ik spel uitgspeeld :D Krijg ik die codes niet :eek::eek: of moet je dan ook nog de free races (of hoe heten ze) uitspelen om de codes te bemachtigen? Ik heb de hele careermode uitgespeeld. Of heb ik weer eens niet goed gekeken? Waar zou ik dan de codes moeten kunnen vinden, zou ze graag hier willen delen

greetz geert

18. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Ik verwacht idd dat je alles uitgereden moet hebben (Career en Free Race) en misschien ook wel alle time-trails, maar dat denk ik niet.

@ WarriorSan: code 3803 staat er dubbel in...

Laatst bewerkt: 3 mei 2004
  19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    :mad:

20. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Codes for 7782:
    Enter CUWARUOH to unlock all the cars and championships except the last 3 bonus Championships
    Enter FQLNBJXJ to unlock the 3 special bonus Championships and all the cars
    Enter OFBRQWSP to double the available engine power for all cars, including the AI cars (XBOX) or to increase the overall speed of your car (PC)
    Enter COSOMIUB to swap Frontwheel drive cars to rear wheel drive and vice versa
    Enter LEWAOURV to make the cars undamagable
    Enter IHYGJMBG to unlock all the cutscenes

Codes for 1335
    Enter LRCHMRVV to unlock all the cars and championships except the last 3 bonus Championships
    Enter GXZCYULV to unlock the 3 special bonus Championships and all the cars
    Enter LBHXHAUV to double the available engine power for all cars, including the AI cars (XBOX) or to increase the overall speed of your car (PC)
    Enter DEPEUBUX to swap Frontwheel drive cars to rear wheel drive and vice versa
    Enter ILKGNSYX to make the cars undamagable
    Enter RQPJVUDH to unlock all the cutscenes

Codes for 1802
    Enter HZOLQCKO to unlock all the cars and championships except the last 3 bonus Championships
    Enter FRKBMNAN to unlock the 3 special bonus Championships and all the cars
    Enter VJMECNYO to double the available engine power for all cars, including the AI cars (XBOX) or to increase the overall speed of your car (PC)
    Enter NYSGKJKW to swap Frontwheel drive cars to rear wheel drive and vice versa
    Enter VRWZULGR to make the cars undamagable
    Enter KTQMSHYI to unlock all the cutscenes

Nu nog de codes voor 7100...

Deel Deze Pagina