Steel Battalion: Line of Contact

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Sindagon, 13 sep 2003.

1. Toxic_Timmie

Toxic_Timmie Registered User

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had 'm direct de dag besteld dat ie erop stond....dus was alles op voorraad.

2. Atarian

Atarian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem het beste bestellen bij www.videogamesplus.ca voor nog geen 45 euro inc. verzendkosten. LOC is regio vrij, dus hij werkt gewoon op pal xboxen (ik gebruik deze Amrikaanse versie al bijna een maand). Meestal heb je een spel al binnen 4 dagen in huis, dus dan ben je nog op tijd voor de eerste turn van de nieuwe ronde. Het is een geweldig spel waarbij tactiek en communicatie minstens zo belangrijk is als vaardigheid. Zeker als je de originele controller en live al hebt ben je het jezelf verplicht het te kopen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Cool (ik heb hem net besteld bij play ga hem gelijk cancellen)

Laatst bewerkt: 23 apr 2004
  4. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Ik weet niet of hij regio crij is hoor waarom staat er anders pal en ntsc op?

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ach hij zegd dat hij de game daar gekocht heeft en dat hij het speelt op een pal xbox dus dat zit wel snor net georderd ...

6. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    wat een vertrouwen in je medemens :p

gaat hem ook maar eens bestellen.

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    okay ik heb de candees binnen en hij werkt op Pal

Wie wilt er morgen spelen ;)

8. Atarian

Atarian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    PAL of NTSC zijn de televisiestandaarden, als je een rgb scart gebruikt en je tv kan 60 hz aan (alle moderne tv's) of als je tv NTSC aankan (veel moderne tv's) is er niets aan de hand. Gebruik je composiet of rf dan kan het zijn dat je op oude toestellen geen beeld krijgt. Het probleem met importeren is dat de meeste spellen bewust alleen geschikt zijn gemaakt voor een bepaalde verkoopregio, dat heeft verder niet met de gebruikte tv standaard te maken. Deze spellen zullen dus ook niet werken op een standaard Europese xbox.

Enkele xbox spellen hebben deze regiobeperking niet, al is de reden hiervan me niet duidelijk. SB:LOC is er één van, een ander recent voorbeeld is SC:pT, die ik op de genoemde site voor slechts 35 euro inc. verzendkosten heb gekocht. Deze spellen werken prima op gewone pal xboxen, hoewel het wel aan te raden is om je refresh instelling in het dashboard op 60hz te zetten, omdat dit ook de verversingsnelheid is van NTSC.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De bottleneck zat hem niet in NTSC of PAL ... maar in regio vrij of niet ;) ... want canada is immers ook regio 1 blijkbaar zijn deze xbox games ook regio vrij ...

on-topic

Ik vind het echt een leuk spel (ookal heb ik nog niet echt kunnen spelen) ... Ik ga vanavond zeker een potje Tekken

10. Atarian

Atarian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor de duidelijkheid zodat mensen niet massaal uit canada spellen gaan halen: slechts een beperkt aantal spellen is regiovrij, de canadese versie verschilt alleen (soms) in verpakking van de Amerikaanse. De reden waarom sommige spellen zonder regiobeperking zijn uitgebracht is niet duidelijk.

Regio 1 is een dvd regio, dvd regio's en spelregio's komen niet overeen hoewel de grenzen soms wel gelijk lopen. In principe zijn er 3 grote spelregio's die door MS, Sony en Nintendo gebruikt: Japan/Oost Azie (ntsc). Verenigde Staten/ Noord-Amerika (ntsc) en Europa/Australie (pal).

Overigens kan je mijn gamertag wel toevoegen als je wilt (Atarian). Je zal de eerste Nederlander zijn die ik in het spel ben tegengekomen, hoewel ik wel eens een belg zag.

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Is goed ... doe ik vanavond ... Kobold en Hordo hebben hem ook ... en ik moet nog MisTicMac toevoegen :)

12. Ajax

Ajax Guest

ik krijg steel battalion ook

en ga line of contacts misschien ook kopen

is het ook leuk als je geen xbox live hebt?

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Line of Contacts kan je alleen spelen via Live ... (ook system link maar dan moet je wel veel mensen kennen)... dus nee het is niet leuk als je geen Live hebt

14. Ajax

Ajax Guest

en steel battalion dan?

niet die line of contacts

15. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    die kan alleen maar single player, dus ja, die is vreselijk vet zonder live ;)

16. Re4p0r

Re4p0r clan-kamikaze.nl.tt

Leuk Bevonden:
    0
    me broer krijgt SB + alle accesoires maar.. we hebben geen Xbox-Live.. :'-(

17. cydroid

cydroid -=AaD=-

Leuk Bevonden:
    0
    wordt hetn og gespeeld op live ??? want ik zou nu beetje laat zijn als ik hem nu ga krijgen of niet??

18. Shcaap

Shcaap Liev Gastje

Leuk Bevonden:
    4
    ik wi ldat spel zeker hebben
    jammer dat ie zo duur is ( komt mede door de kont roller)

19. TheEvilCuber

TheEvilCuber Now Im Nothing

Leuk Bevonden:
    0
    Wie weet er nog een goed addresje voor Line of Contact?

bij amazon.co.uk kost hij 29.99 pounds = 45 euro ex verzenden, maaar dat moet toch wel goedkoper kunnnen? (en in ieder geval dichterbij)

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nope hij is niet te krijgen in nedereland ... en ik heb er ook +/- 45 euro voor betaald ... even een waarschuwing ... er zit een clitch in het spel waardoor er nu een gangbang Capcom community bestaad... Capcom levert hele slechte support ... voor een te duur spel :'-(

Ik heb zelf libne of contact nog niet vaak gespeeld ... maar ik zal binnen kort een impressie op mijn blog plaatsen

Deel Deze Pagina