wat wil je downloaden dan ? nieuwe auto's ? nieuwe banen ? alles (als ik me niet vergis) komt uit echt eggie hoor
Idd nergens de optie content download te vinden. Jammer. Dan verwacht ik geen extra auto's of banen. Zou een extra dimensie geven aan de game. Tevens zijn savegames niet naar je memorycard te zetten. dus een backuppie maken kan niet.
Bwah het is een 'jammer' dat er geen Downloadable Content is, maar aan de andere kant misschien maar beter ook. PGR2 heeft de functie ook, ligt nu al vijf maanden in de winkels en bied ook nog helemaal niks aan. Dat is een veel grotere deceptie dan het missen van de optie zelf.
Helemaal gelijk in, valt me vies tegen dat content downloaden van spellen. De enige die er echt gebruik van maakt is UBISOFT
Wat ik nog een groot probleem vind is waar je de grenzen legt van 'netjes rijden'. Als ik host ben ik redelijk resoluut met dat soort zaken, wie expres de boel loopt te verzieken (beuken, afsnijden etc) gaat er gewoon uit. Maar waar leg je dan die grens? Afsnijden. De chicane op de Nürburgring is een plek waar je redelijk wat tijd kan winnen door er gewoon bijna vol gas door heen te jakkeren. Rijd ik er op af, rem netjes af, stuur hem tussen de kurbs de chicane door en vervolgens weer accelereer, zie ik dat mijn achterligger er gewoon door heen knalt en het gat van vier seconden zo weer dicht rijd. Een duidelijk geval van het eerst even aanspreken van een persoon, maar bij een tweede keer toch echt verwijderen. Maar die chicane is zo enorm 'krap' dat je echt behoorlijk moet afremmen om er netjes door heen te gaan. Een heel klein stukje in de rechterbocht afsnijden is al een heel stuk sneller. Waar leg je de grens? De kurb pakken mag, een wiel er over heen kan best eens gebeuren maar het beoordelen van wanneer iets volgens de ongeschreven etiquette 'mag' of niet is érg moeilijk. Beuken. Ik kan begrijpen dat niet iedereen de circuits kent. Niet iedereen de capaciteiten van de auto's kent. Dat er daardoor nog wel eens verremt wordt begrijp ik ook. Dat er lui zijn die niet slim genoeg zijn om te bedenken dat je in zo'n situatie beter vroeger dan laat kan remmen irriteer ik me aan, maar daar valt niet aan te ontkomen. De crashes in de eerste bocht zijn echter wel om van te huilen. Hierbij dus een oproep, rem liever vroeg dan laat en let op de andere rijders... Het beuken in de races echter is ook weer zo relatief als wat. Ik heb het idee dat bepaalde bochten het snelste in PGR-stijl te nemen zijn. Er om heen smijten dus. Geen nette rem actie en er vloeiend door heen, maar rubber verbrandend. Dat geeft echter weinig ruimte voor nette inhaalactie's en dat loopt dan meestal uit in blikschade. Tikjes zijn onvermijdbaar, maar ik voel me zo nu en dan wel behoorlijk gepakt wanneer ik in de laatste ronde een klein tikje krijg, recht door schiet (kan je verder weinig meer aan doen) en de ander met de overwinning vandoor gaat zonder dat daar een klein excuus bij gepaard gaat. Ben ik nou zo enorm netjes of is het normaal dat je gewoon fullcontact door bochten heen rost? ik erger me er namelijk kapot aan. Nouja, ik ben nu even het punt, dat ik hier wou zetten, kwijt maar ik ga er van uit dat er wel iets wordt begrepen van mijn knullige betoogje
lol met project gotham kwam de kamikaza actie nog wel eens voor jah. Voordeel aan DTM 2 is dat je auto zelf er waarschijnlijk ook niet zonder kleerscheuren vanaf komt. Mijn eerste race live ging echt heel erg fout. Ik schatte een bocht verkeert bij de start en BAM!!! zo tegen de nummer 1 in het championship aan (die was flink boos). maarja shit happens. Bij moto gp was dit natuurlijk veel erger, zo had je gasten die tegen het verkeer gingen inrijden of expres de nummer 1 van de baan rammen. Gelukkig is dit bij DTM een stuk minder of misschien moet dat nog komen. DTM is echt een uitstekende live game. Het racen spat er gewoon vanaf. De actie, sensatie en spanning bruist van je beeldscherm. Vooral in de kampioenschappen.Het spel voelt echt als racen. Je voelt je af en toe zelf even een echte coureur in een kamioenschap vol hoogte en diepte punten. De rookie, de ervaren gast en het nieuwe talent. Het talent dat af en toe prachtige acties uithaalt en een keer op het podium finshed. De ervaren gast die altijd wel een plekje in de top 3 heeft. Je hebt ze echt in het spel. Best leuk om te zien. Gooi PGR 2 maar in de tuin van de buurman en ga als een imbeciel naar de spellenboer
Ik vindt het wel jammer, dat je ook gamers hebben, die je expres eruit buiken, dat hun dan winnen, dat is echt triest, is me al 2 overkomen, van de 5 keer dat ik online heb geraced
Ik vind dat nog er veels veel gebeukt word.Afsnijden heb ik minder moeite mee, inderdaad waar leg je de grens?,met de patch die ze aan het maken zijn ben je van het afsijden hopelijk verlost.Maar dat beuken man.Daar kan je volgens mij niks aan doen.Dit probleem komt bij elke race game gewoon terug.Too bad want het frustreerd flink.
Als je echt niet tegen het beuken kan dan kun je het ook uit zetten. Vind dat zelf niet leuk maar het kan...
Ik rijd meestal met damage off, en collisions on. Omdat ik het tof vind als je ook *echt* iemand inhaalt, en niet gewoon door hem heenrijd. Daarom host ik zelf maar, als ik mensen zie rammen; kick ik ze! Als ik ze zie afsnijden? Kick ik ze. Damage staat nog even op off, totdat er minder wordt gebeukt en iedereen het spel onder de knie krijgt
Tja blijft lastig, wel/geen schade. Neem een surfer's paradise, de baan heeft 3 bottlenecks. Nu kan je in goed vertrouwen braaf rond gaan rijden en die ene die de 1ste bocht over het hoofd ziet kicken, maar dan heb je met een beetje pech al 5 minuten uit je neus gegeten omdat je auto echt total loss was na de 1ste bocht (meerdere malen is het me gebeurt, ik leaven en -20 tot -25 scoren, werd ik niet vrolijk van).
Gelukkig ben ik niet de enige die een "zeikerd" is met de bovengenoemde "regels". Gisteravond een soortgelijk voorbeeld: Wil als 1e finishen op zo'n ovale baan totdat iemand net (heel subtiel) mijn achterbumper aantikt ... ik gelanceerd en wordt uiteindelijk 4e ! Waarbij mij ook nog de vraag wordt gesteld, waarom ik van de baan afschoot omdat ik al 20 ! ronden op kop lag. Gelukkig deed de persoon in kwestie het niet express, maar de irritatie is er helaas niet minder om.
Het kan snel gebeuren als je op het "scherps van de snede rijdt" dat je iemand per ongeluk aan tikt of der bij iemand inrijdt. Gebeurd mij ook zeker bij banen die ik nog niet zo goed ken :|. Vind het dan ook super irritant dat je na een tikje meteen bonje hebt met de persoon in kwestie en in de volgende ronde, als je ingehaald kan worden er genadeloos vanaf getorpedeerd word Iedereen moet een kans krijgen jatoch het gebeurd bijna nooit dat je een perfecte race rijdt. (tenzij je weer compact class ofzo rijdt zoals in PGR) Maar de mensen die denken dat in destruction derby live rijden halen bij mij ook het bloed onder de nagels vandaan en mogen wat mij betreft meteen gebanned worden en laat dit zelf ook zeker niet achterwegen.
Ja, collisions on vind ik ook het leukst om te rijden, vooral omdat je idd dan ook "echte" inhaalacties" krijgt/moet plaatsen. En mocht je van de baan afgeduwd worden, dan vind ik het persoonlijk wel logsich om iig een excuusje van diegene te krijgen.....
gisteren was ik echt furieus ik rijd op kop heeft er zo'n imbeciel besloten dat ie maar tegen het verkeer ingaat rijden omg wat was ik boos. echt die gast voor alles en nog wat uitgemaakt om 1 uur s'nachts. af en toe lijken we wel echte coureurs
Tip, zet als host altijd de 'Forward-Collisions' aan. Dan kun je alleen mensen raken die ook daadwerkelijk een beweging de goede kant opmaken. Ik was pas geslipt en iemand reed zo door me heen toen ik nog stond te keren. Ideaal! Al is het soms wat lastig om te zien wanneer je precies niet en wel te raken bent. Soms slip je en kun je wel gewoon geraakt worden bij het weer de baan oprijden. De mensen die tegen het verkeer inrijden heb je dan sowieso geen last meer van!
mensen die de verkeerde kant op rijden zouden ze meteen moeten bannen van xboxlive. Ze verpesten het voor iedereen.