Battlefield, waarschijnlijk het populairste online oorlogs spel krijgt een vervolg, genaamd Battlefield 2. Het ziet er naar uit dat BF2 zich zo rond deze tijd afspeelt en dat EA dus een grote sprong neem t.o.v het huidige BF:Vietnam. "In Battlefield 2, players will choose to fight for one of three military superpowers: the United States, China, or the newly formed Middle East Coalition. Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game's 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 100 players in some of the largest online battles on the PC. Battlefield 2 features immense, richly detailed, destructible environments, from city streets to remote forests, in some of the most notorious hot spots around the world. Each map in Battlefield 2 adjusts in scale to support the number of players in the world, providing the ideal vehicle-to-player ratio and an optimized game play experience. Enhanced team play features allow players to enter the action on the front lines as part of a formal squad, or work behind the scenes in Commander Mode to direct the strategic assaults of their teammates. With in-game success, players increase their rank from recruit all the way to General and unlock awards, including new weapons, vehicle decals, medals, and more."
Ik vond 1942 wel leuk maar vietnam was toch een afknapper(tje). Hopen dat dit wel weer een super game wordt, en idd ziet er wel lkkr uit
ik vond 1942 erg leuk en bf vietnam ook! maar als ik moet kiezen ga ik toch voor RTCW: Enemy Territory
bf vietnam is toch 2 of zie ik het nou verkeert ze wouden dus geld innen en nu komt deel vind ik zelf 3 en gaat veel mensen die ook kopen slim
dit is een heel anders spel, dus noemen ze hem 2, of iets. Of ze geven gewoon toe dat vietnam een expension pack was en dit eindelijk een nieuw deel, ik weet het niet precies
"Armed with the latest modern weaponry, players can take control of any of the game's 30+ vehicles to engage in major conflicts with over 100 players in some of the largest online battles on the PC." Niet dus
Battlefield op de PS2 is weer een andere versie, dacht ik. Ik vind de graphics eerlijk gezegd niets speciaals, het zal wel gecompenseerd worden met de grote van de levels, maar toch. De arm van die liggende gozer is trouwens een beetje groot, niet?
Ken iemand Renegade ? Dat was dus zegmaar de 1st person shooter van Tiberiun Sun (zoiets). Als ik die 3 groepen bekijk, lijkt het mij dat dit op Generals gaat lijken. alleen dan 1st person. het ziet er in ieder geval mooi uit. en die op de PS@ heet iets met modern combat ofzo. Dat lijkt mij gewoon een poort van BF2, alleen dan heel lelijk (duh) en heel weinig details. We zullen zien...
Ik heb net BF vietnam gespeeld, maar ik vind het zwaar tegenvallen. Het begint al met vreemde strepen en blokken in beeld. Na de videoinstellingen op low te zetten werkt het weer. Vreemd, want Far Cry werkt wel goed! Ook Painkiller werkt prima. Anyway, wat me al tegenviel in de eerste Battlefield en wat nu nog meer tegenvalt is de besturing van de voertuigen en met name de vliegende. Dat gaat echt zwaar bagger. Verder zitten er vreemde bugs in het spel zoals bevroren tegenstanders (in singleplayer) en problemen met de interactie van de speler met de omgeving, zoals blijven hangen en door dingen heen lopen. Het doet aan als een oude game, wat de engine in principe ook is geloof ik. Ik hoop dat ze voor BF2 een andere engine gaan gebruiken en eens iets doen aan die vage menu's, dat is altijd bij EA. Voorlopig blijft Wolfenstein Enemy Territory mijn nr. 1!
Ik heb screenshot gezien van de PS2 versie van Battlefield, het komt op hetzelfde neer, maar niet een poort volgens mij. Graphics zien er vreselijk uit (was te verwachten) en de namen blijven van iedereen blijven constant boven hun hoofd hangen (in die screenshots iig, lijkt me niet fijn met een groep voor je), maar een pluspunt is dat het met z'n 24-en gespeeld kan worden. Ik blijf iig bij ET en AA.
op pc met veeel meer maar met bf vietnam is wel raar ja ik heb een goede pc maar ik kan het niet mooierzetten en ik zit dik boven de minium eis en op low speelt hij goed maar soms niet.hoe komt dat?