Postal 2 iemand enige speel ervaring?

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Johannus, 21 mei 2003.

1. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben met het spel gestopt na de terroristen in de kerk, t werd gewoon saai :{

2. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook. hij is wel grappig maar als je hem zonder cheats speel is het snel saai.
    met alle functies die er in zitten is het eigenlijk niet zo leuk om de missies te volgen, maar om gewoon rond te lopen en op mensen pissen en politie mannen in elkaar slaan met een schep. de laad tijden zijn wel ongelooflijk lang ja.

3. finnthegamer

finnthegamer xbox owns everthing

Leuk Bevonden:
    0
    het spel heeft geen doel je moet boodschappen doen maar het afmaken van mensen is leuk maar je bent er wel snel op uitgekeken..koop cs cz of bfv

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ja ! Superpatches ! Aleen als ik hem heb geinstaleerd dan krijg ik te horen "Wrong Disc Inserted" :mad: Maar ik heb helemaal geen andere disc :mad:

6. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Naja dan gooi je toch gewoon die crack er weer overheen? :+

En als je wel de offciele hebt maar nog niet kunt spelen moet je gewoon ff crack opzoeken bij www.gamecopyworld.com ;)

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    vind die kop van die koe bruut lekker gooien met een kop en iedereen kotsen :D

8. ShinjiNL

ShinjiNL -

Leuk Bevonden:
    0
    is wel un relaxed spel om je ff lekker uit-te-leven, alleen ik vind het laden tussen de verschillende delen van het level irri

9. toet

toet :o)

Leuk Bevonden:
    3
    toen ik las wat je allemaal in postal 2 kan doen (mensen in de fik steken, pissen, met een schep meppen, met koeienhoofden gooien etc.) dacht ik echt dat het een supervette game is, maar toen ik hem uiteindelijk speelde viel het heel erg tegen, die stad is in ongeveer 12 kleine gebieden verdeeld, en als je missies gaat doen moet je vaak zo'n 4 gebieden door voor je er bent, maar het is echt irritant dat als je na een laadtijd van 2 min in dat gebied bent je 20 stappen loopt en dan moet je weer 2 minuten wachten tot het volgende gebied geladen is :mad:
    en een spel als postal 2 hoeft van mij niet realistisch te zijn, maar als ik 1 keer op iemands hoofd schiet met een shotgun verwacht ik wel dat diegene dan meteen dood gaat, en niet pas na 4 keer :{
    en de graphics vind ik erg matig, het had slechter gekund, maar dingen zoals auto's en vuur zien er echt achterlijk uit in postal 2.
    dus kortom; NIET kopen ;)

Deel Deze Pagina