Als je probeert Nintendo te preken op een Xbox forum kan je daar wel eens gelijk in hebben. Ik heb niks tegen de gamecube, 't is een uitstekende machine, maar de games die ervoor gemaakt worden interesseren mij jammergenoeg niet in het minste of geringste, anders was dit wel cubeworld.nl
Snap je punt wel Smash_brothers.. Alleen is het toch zo dat er nu op de cube weinig vernieuwende games zijn.. Komt nog wel, maar als je kijkt wat er nu op de Xbox is.. En wat er verschijnt... Dan ga je je toch afvragen waar Nintendo mee bezig is. Is wel jammer... Maar de Xbox gaat zoveel meer krijgen... Dit is mijn mening hoor.
Helemaal mee eens, als je ziet welke titels er verschenen zijn en welke er voor het einde van het jaar komen en daarna dan heb ik echt wel 't idee dat de beste van alle verschillende gernre's op de Xbox te vinden zijn.
Jah.. Idd!! Maar ook een paar nieuwe genres.. Ben toch echt benieuwd naar al die games van de E- 3, als al die games ook nog eens sublieme gameplay hebben.. Maak dan je borst maar nat.. Das een goeie redenering... Het is en blijft toch afwachten..
Eigenlijk denk ik dan dat alletwee de consoles goed kunnen uitkomen. De ps2 valt er denk ik uit en dan moet sony met een andere playstation aankomen. Ik zie de toekomst van de ps2 niet echt de goeie kant op gaan. Misschien komt nog GTA: Vice City maar dat is dan ook echt 1 van de spellen. Ik weet het niet, maar de ps2 is na een jaar al denk ik vergeten, omdat xbox en gamecube met echte goeie spellen komen en de ps2 in de schaduw achterlaten. Xbox komt met Project Ego, UC, Morrowind, Dualty, Splinter Cell, Shenmue 3 etc etc. Gamecube komt met Metroid Prime, Zelda, Star Fox, F-Zero GC, Mario Sunshine, etc etc. Ik zie eigenlijk een mooie toekomst voor de 2 nextgen consoles. Maar ja zou ik het weer zeggen. Only time will tell
Tsja, ik heb de Xbox van het begin.... Maar dit weekend heb ik dan toch ook maar een Gamecube gehaald. Met Monkey Ball, een vernieuwend spel zoals ik die nog niet op de Xbox gezien hebt....(en ook niet in ontwikkeling) Ik heb het al vaker gezegt, Xbox is veel te veel gericht op stoere, mooie games. Gamecube is simpel (maar strak met graphics en snel in laadtijden) en de spellen zijn leuk en speelbaar.
Ik geloof er niks van. PS2 verkoopt nog steeds als een beest en ze hebben er al ruim 40 miljoen verkocht. Die mensen (waaronder ik) blijven gewoon spellen kopen. Sony blijft nummer 1, reken daar maar op.
Denk toch dat je even moet wachten totdat de Xbox daadwerkelijk een jaar tot 2 jaar op de mark is, eveneens voor de NGC. Als ik het zo zie dan zal de Xbox uiteindelijk beter verkopen dan de PS2. Gewoon vanwege de line-up, en de mogelijkheid van Xbox-Live. Maar dat moeten we nog even afwachten.
En als die tijd eenmaal is gekomen over een jaar of twee. Dan staat Sony inderdaad klaar met de PS3 ja, da's waar...
Juist, en dan komt MS ook met de Xbox 2 waarschijnlijk(iets later, dat wel). En dan is het weer afwachten welk van de twee beter is..
Is gewoon een nieuwere versie van het oude spel marble madness...niks "echt" nieuws, maar het ziet er wel grappig uit.
man jij bent een van de weinige mense die overal optimistisch over zijn,... ik wil je wel geloven, maar ik kan niet
Je weet hoe ik ben hé.. Geloof me nou maar.. Met toppers als Ninja Gaiden, DOAXV, DOA4, PE, Deathrow.. En nog meer.... Dan kan het niet mis gaan!!
ok ik geloof je please don' shoot me nee idd toppers komen er genoeg, heb k geen schrik voor trouwens ik ben er goed mee ik heb een XBOX *luid gejuich*