MOGGUH!! Ik ben zelf nog al een RPG fan dus ik had ff een vraagje kent er iemand nog een goeie RPG die uit is/binnenkort uitkomt/over een tijd uitkomt???????
jep...ik ook big rpg fan.. ik z8 nog steeds op: -morrowind -project ego -starwars kotor -star wars galaxies -metal dungeon (komt toch denk ik niet buiten japan) -pso2 (had ook al dreamcast versie) meer titels schieten me zo snel ff niet te binnen...
PE:herfst Morrowind: sept Maar dat zijn allemaal logische dingen. En uhh cyber wat is pso2 voor een spel?? en SW kotor?
rpg maker 2000 sux echt.....lijkt nergens op man...is niet mooi...en je heb een hele beperkte keuze uit opties... Maar ik krijg gewoon weer zin in pso, alleen al als ik eraan denk...die game ruled gewoon ....
anders zou ik het niet weten... Maar ik vind echt dat jullie je aanstellen...kazaa virussen heb nergens last van gehad?? is gewoon 1 iemand geweest die zich een beetje aanstelde... kazaa heeft alleen veel spyware...maar dta haal ik wel atijd weer weg met ad-aware
WAAT?! Project Ego pas midden 2003! zolang kan ik niet wachten ik heb al moeite om nu niet elke dag naar de winkel ta gaan om te kijken of morrowind er al is. ja deze twee koop ik zeker en Metal Dungeons klinkt wel gaaf maar ik heb er verders nog niks van gehoord. Trouwens is Enclave nou het aanschaffen waard of is die toch maar matigjes