Hallo, vandaag was ik met Mirik naar de Playlogic testdag. Hier konden mensen die zich hadden aangemeld via de PU Xyanide en andere spellen testen. Een kleine fotoimpressie: De plaatjes heb ik met mijn telefoon gemaakt, geen supebeste kwaliteit helaas.
Xyanide en nog wat niet xboxspellen van Playlogic. Mirik en ik kwamen alleen voor Xyanide, Mirik vond het een cool spel en ik vond het maar niks Het eten was wel lekker
Beetje logge headset idd, en sony <> xbox live is natuurlijk een rare cobinatie, maar maakt niet uit. Xyanide is idd een shoot 'em up, je kunt het het best vergelijken met spellen als Yager en Crimson Skies, alleen dan meer futuristisch en met heel veel mooie vrolijke kleuren.
Xyanide lijkt mij wel een leuke game. Heb er al het een en ander over gelezen en van gezien links en rechts op internet. De filmpjes moeten ook heel erg mooi zijn.
Hoe droog kun je zijn Maar waarom schrijven jullie dan geen preview van Xyanide, als jullie het spel getest hebben? Ik ben heel benieuwd naar hoe het spel speelde enzo. Op de frontpage had ik er nog niks over gelezen. En zoiets mag toch wel op de frontpage gezet worden, of niet?