xbox is al pasé, xbox 2 is al om de hoek

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nilamo, 27 apr 2004.

1. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?section_name=pub&aid=3348

Ik begin nu toch wel een beetje boos te worden op ms en hun idiotische beslissingen. Alsof psychonauts en tork laten droppen voor blinx 2 niet genoeg is komen ze met dit. Lekker is da, iedereen verlaat de box om zich te richten op z'n opvolger, veel verrassingen zullen er dus niet zijn op de E3.

2. Argus

Argus Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    We'll see, maar als het waar is zou ik teleurgesteld zijn en ik betwijfel dan ook, als dit waar is, dat ik een xbox 2 koop...

3. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me helemaal niet te kunnen ze hebben net (een maand terug ofzo) die developers kits verspreid.. hoe kunnen ze dan binnen 1 jaar een goede game op de xbox2 krijgen?? dat gaat toch niet!! een spel heeft toch minstens 2 jaar nodig om ontwikkeld te worden!!

4. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Nu niet op de zaken vooruitlopen he. Maar het is maar normaal dat Microsoft op grote shows beetje bij beetje het over de Xbox 2 begint te hebben. Dat zullen Sony & Nintendo immers ook spoedig beginnen doen. En het wilt niet zeggen dat het gamesaanbod van de Xbox zelf daarom minder aandacht krijgt he...

Tegenwoordig komt er zelfs bijna niets deftigs meer uit op die andere 2 consoles. Xbox bezitters hebben echt niet te klagen. Nog maar net Pandora Tomorrow en DTM2 die uitgekomen zijn en binnenkort alweer Ninja Gaiden en RalliSport 2...

Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  5. ITNL3

ITNL3 Jedi Knight

Leuk Bevonden:
    5
    waar slaat dit nu weer op. sony is ook al 3 jaar bezig aan hun ps3. Slaat echt nergens op dat dit slecht is. xbox is alweer 2,5 jaar oud. Als de xbox 2 uitkomt zal hij bijna 4 jaar zijn. Dit is best redelijk. En je hoeft de xbox 2 niet te kopen (alleen als je niet achter wil blijven)....

6. Meneer Eric

Meneer Eric High Performer

Leuk Bevonden:
    0
    Een game heeft bijlange geen 2 jaar nodig om ontwikkeld te worden. Maar de volgende Xbox is er nog niet binnen een jaar, misschien zelfs nog niet binnen 2 jaar, dus ja...

7. Exige

Exige PS3: Miqe

Leuk Bevonden:
    0
    Xbox 2 zal zo rond de release van de Playstation 3 komen. Dat is pas rond 2006 (voor zover ik heb vernomen), dus dat duurt nog wel even.

8. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    goede games doen echter wat langer over de ontwikkeling, kijk maar naar Halo2, GT4, Zelda...

9. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    idd, de xbox 2 zal echt niet deze kerst in de winkels liggen. D eXbox 2 komt echt niet voor 2006. Deze artikel is gewoon nep.

10. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    dit vindt ik klote
    ik heb gvd net een xbox cristal pack gekocht!
    ( maar toch heb ik het idee dat het waarschijnlijk bullsjit is)

11. EgoT

EgoT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In 2005 komen er waarschijnlijk geen goede nieuwe games meer op de Xbox, dus kan je nog even backtracken door de catalogus oude games (ik moet nog Genma Onimusha kopen...) en dan door naar de neXtBox!

12. bary_nl

bary_nl Longhorn

Leuk Bevonden:
    1
    Het is ook bullshit.

13. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Waar heb je het over. Ik heb het over de games slimme. Developers gaan zich namelijk nu richten op xbox 2 en zullen waarschijnlijk sommige van hun spellen die origineel op de xbox 1 bestemd waren overzetten naar xenon. Kunnen wij lekkere droge maanden tegemoet gaan. :mad:

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Een beetje game heeft die 2 jaar dus wel nodig. Zijn er maar weinig die korter zijn ontwikkeld, en die zijn meestal ook nog slecht. Goede games duren vaak 3 a 5 jaar! (Half life 2 bijv. is al 5 jaar in ontwikkeling, ninja gaiden ook meer dan 4)

En de xbox is over een jaar toch al 4 jaar oud? Het is altijd al zo geweest dat na zo'n 4 jaar de opvolger het levenslicht ziet. Mag ook wel, want je ziet dat met de high tech games van nu de xbox tegen de max zit.

15. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    /ging iets fout.

Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  16. Nilamo

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoop dat je gelijk hebt. Het is echter wel zo dat er waarschijnlijk niet zo veel nieuwe games zullen aangekondigd worden voor xbox tijdens E3 en dat vind ik jammer.

17. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof er gen snars van! MAAR een half jaar terug zei THQ al bezig tezijn met games voor de xbox 2, Het zal wel leuk zijn dat hij voor de E3 in de winkel licht dan houdt Microsoft ons goed voor de gek. Maar geloof dat nog maar ff niet want anders gaat HALO 2 ook floppen

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Halo 2 zal iig een kortere levensduur hebben, tenzij de Xbox 2 backwards compatible is. Dat zou wel fijn zijn, aangezien ik Halo twee jaar na dato nog steeds regelmatig in mijn Xbox stop. :)

Over Xbox 2, ik gok eind 2005, begin 2006. Als ze hem te vroeg releasen hebben ze weer dat iedereen toch nog maar afwacht (ik overigens niet).

19. Dodgie

Dodgie Beat me up Scotty

Leuk Bevonden:
    10
    Tja, ik vind dit ook niet leuk. Laat ze die Next-next-gen consoles nog maar even uitstellen, ik ben eigenlijk nog lang niet uitgekeken op m'n huidige Xbox.
    De Xbox 2 zal ik trouwens ook niet meteen kopen, ik wacht wel een paar maanden, totdat de prijs weer een stuk is gezakt, want hij zal aan het begin vast wel een slordige €500/600 kosten als ik zo kijk naar wat de Xbox heeft gekost, en daarbijop tellend dat de Xbox 2 dan nog duurdere onderwerpen krijgt.
    Maar het heeft ook wel zo z'n voordeel, alle 'oudere' spellen kosten dan natuurlijk een stuk minder :)

20. Adaptor

Adaptor Wipeout op de Xbox!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk blijven er wel goede spellen uitkomen op de Xbox. Alsof developers lekker op een houtje gaan zitten bijten tot 2005 ofzo..

Het is bekend dat bij veel consoles de beste games pas op het einde van de levensduur uitkomen. Het lijkt me niet dat developers die bijv. 2 jaar geleden begonnen zijn aan een Xbox spel nu opeens die projecten cancellen omdat de details van de 2e Xbox beginnen te verschijnen.

Deel Deze Pagina