Toen ik vandaag de media markt binnenliep zach ik tot mijn verbazing 2 Xbox units up and running. Het waren de "standaard" europese xbox kiosks. Op de een was de demo van munch oddisee te spelen, maar op de ander was Amped speelbaar. Wat is dat een mooi spel zeg. Ik heb maar even kunnen spelen, omdat er een hele grote groep mensen om me heen stonden die ook graag wilde spelen. Ik denk dat ondanks de hoge prijs de Xbox hier in nederland zeker wel gaat verkopen. Btw: de n64 en de Ps2 kiosks waren totaal verlaten
Ja, vraag ik me ook af, wel heel mooi en alles, maar de controls schijnen best wel *** te zijn... tenminste getuige de Gamespot Video Review...
Ik had niet al teveel tijd om het te spelen, maar ik moet zeggen dat de controls gewoon goed zijn. Ook het gezeik van het slechte menu is gewoon onzin, want het ziet er gewoon solide uit met wat leuke effecten. En mag ik nog een keer benadrukken dat de graphics van zeer hoog niveau zijn. voor mij is dit spel echt een must have.
Ik zou het zo niet weten, maar de locaties van de mediamarkt moeten wel ergens te vinden zijn op de officiele site http://www.mediamarkt.nl
ik heb amped gehad ik zelf vond het heel mooi maar het spel zelf niet zo veel aan tis niet racen van de berg af het is meer truken maken voor punten well super mooi
Ach ja, Tony hawk is ook een van mijn favoriete spellen. Daarom kan ik een spel als amped, waar het vooral gaat om de stunts wel erg waarderen.
heb er ook gespeeld bij mij stonden er gelukkig niet zoveel gassies bij, en degene die er stonden heb ik maar weggeschopt ik vond vooral die demo van Munch errug leuk ( die wil ik hebbe!) en die van Amped wat minder, ik zat de hele tijd te kloten met het spel, nee die hoef ik niet nee. roddel: hoorde dat de box er 430 met spel gaat kosten! 430 EURO = 96o piekenmannen. van iemand anders hoorde ik dat ie 1000 piek was zonder spel, en die gasten daar die weten het meestal niet echt dus dan maar duimen voor die 430 mzzl Munch and Abe
Eey bij de arena is ook een mediamarkt! Ik ga morgen ff checken of daar ook de x-box staat. Als je ooit iets gaat kopen moet je het bij de media markt kopen. Bijna alles zit daar onder de gemiddelde prijs en ze zijn heel vlot met nieuwe games.
Jaja heus waar op alle Media markt vestigingen kan je de xbox uitproberen, nu maar hopen dat meer winkels dit voorbeeld volgen.