Ik wil 4 xboxen aan elkaar "knopen" om Spinter Cell Pandora Tomorrow te spelen. Ik weet nog net dat dat een lan heet, maar verder dan dat reikt mijn kennis niet. Wie heeft ervaring genoeg hiermee om mij het één en ander te vertellen over de eventuele valkuilen die ik kan tegenkomen? En wie kan mij specifiek een type en merk switch / hub aanbevelen? Eentje waar ik 100% zeker weten geen problemen mee zal krijgen? Alvast met dank.
op de officile x box pagina staan de routers welke besliste met x box live werken ik heb een linksys , deze was binnen 10 minuten aangesloten en operationeel kijk maar eens op deze pagina http://www.linksys.nl/
Je moet gewoon 4 crosslink cables hebben, en die aan de ene kant in de xbox, en de andere in een hub stoppen. Dan ga je naar systemlink, en spelen maar.
als ik me niet vergis heb je vanuit een hub/switch straight kabels nodig, al zijn er hubs/switches die ook cross ondersteunen..
Thx Fardo Mocht je het antwoord nog niet hebben graag verder gaan in de thread die Fardo hier aangeeft. Deze thread gaat dicht.